analytics

vrijdag 1 maart 2024

geboortekader voor Lisette

Dag bloggers,

Mag ik jullie op deze complimentendag een keer zeggen dat ik altijd geniet van jullie mooie creaties op de blogs die ik regelmatig bezoek! Mag wel een keer gezegd worden, niet? 

Wat ben ik altijd blij dat het vrijdag is. Gisteren hadden we nog een leuke workshop. Vandaag probeer ik zo veel mogelijk tijd door te brengen in mijn ateljee... Misschien al wel de paas-workshop voorbereiden... 

Dochter Elise is ondertussen zo gelukkig met haar vriend Mathias. Zij kochten onlangs een huis en zijn er begin januari ingetrokken. Mathias zijn zus was in november bevallen van haar derde kindje en na 2 jongens kregen ze nu een dochtertje, Lisette. En voor hen maakte ik deze geboortekader. Die kregen ze toen we op 2 januari het huis mochten gaan bekijken nadat het jonge koppel net hun sleutel hadden gekregen. Alle broers en zussen zijn mee gaan schilderen zodat ze 5 dagen later al konden verhuizen. We hebben er weer een stukje familie bij... 


Als er droogbloemen of een tekening ervan op het geboortekaartje staan, zet ik er echte op de kaart of in een kader. Als jullie deze foto uitvergroten, zie je hoe ik probeerde het boeketje bloemen van op de foto na te maken... 


Op de foto's staat helaas een schaduwrand. Ik kan niet altijd foto's maken zonder kunstlicht en dan lukt het niet anders. Maar jullie zien er wel door, hé?

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Wij hebben alweer 3 voorstellingen in ons theater...

Oh, en wat niet onbelangrijk is... Morgen gaat hier op zo'n 300m vogelvlucht een winkel met de grote 'A' open... (zoals Annemarie zo mooi kan schrijven) Er is nog wat verwarring met de gemeente over een vergunning, maar ik sta morgen toch wel om 9u aan de deur... Ik kijk er wel naar uit... scheelt een hoop kilometers als ik nog snel wat papier of fotokaders wil halen... Alhoewel de volgende 2 winkels ook binnen een straal van 5 km van bij ons thuis zijn... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig geboorte kader mooi met de droog bloemkes. Heb jij mazzel met de grote A, fijn weekend.

Creaellenknutselsite zei

als eerste jij natuurlijk ook bedankt met je trouwe bezoekjes aan mijn blog
wat heb je weer een mooi geboortekader gemaakt met de leuke details en bijpassend kaartje zo weer helemaal in de stijl van het origineel
succes met winkelen bij de A winkel
groetjes ellen

!neke zei

Heel mooi deze kaart !
Fijn weekend !
groeten Ineke

GerJanne zei

Gefeliciteerd met de Action oploopafstand! Hier ook zoiets, levensgevaarlijk!
Je kader is geweldig en zo passend bij het kaartje!
Wat fijn dat Elise zo gelukkig is! Als je kind het is ben jij het ook. zo werkt het nu eenmaal....meegenieten van hun geluk!