analytics

vrijdag 15 maart 2024

Krisje werd 60

Dag bloggers,

Nu heb ik gisteren mijn kerstkaart gepost om iets over 5u en vergeet ik hem toch om 6u te linken aan '52 weeks to Christmas'... Het zetelhangen doet niet goed aan mijn geheugen, haha!! 

Onlangs werd de vrouw van mijn collega 60 jaar. Ze hebben er een lastig jaar opzitten met te veel overlijdens van vrienden van hen. Ik wou haar graag feliciteren met een kaart en die mocht dan ook mooi zijn. Achteraf kreeg ik een lief berichtje van haar. Ze was er erg blij mee, het deed hen plezier. En dat is altijd fijn, dat je mensen blij kan maken met een gepersonaliseerde kaart...

Koper papier fotograferen blijft lastig met de lichtinval... Maar ik verwerk het toch zo graag op een kaart... Samen met het koper lint, altijd mooi... 



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! 

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Altijd fijn als je kaart gewaardeerd wordt. En het is ook een heel mooie! model blijft ook leuk en die bloemen gaan je handelsmerk worden!
Jij ook een fijn weekend en sterkte met 'stilzitten'....

Anita van Deur zei

|Schitterende creatie, koper is ook heel mooi om te verwerken op de kaart.Liefs Anita

Laurespage zei

Heel mooi en stijlvol. En het is altijd leuk als je achteraf een berichtje krijgt met een dankjewel.
Groetjes en fijn weekend, laurette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de koper kleuren en mooie details ja het glimt heel erg met fotograferen, maar toch goed te zien hoor
sterkte met zetelhangen haha
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart voor de 60 jarige. En je kerstkaart van gisteren is ook erg mooi.
Groetjes van Marian.