analytics

donderdag 7 maart 2024

Elke donderdag een kerstkaart - restjes en ijskristallen

Dag bloggers,

Even een kort berichtje vandaag. Afgelopen weekend heb ik tijd gehad om aan de slag te gaan met de nieuwe opdracht. Kaarten maken met restjes, nog nooit gedaan en het was een uitdaging... Maar restjes heb ik genoeg... Het werd dan ook een serie van 7. Vandaag laat ik de eerste op jullie los... 
Zowel het achtergrondpapier als stukken van de wimpels zaten in mijn restjesbak. Het cijfer 25 ook. De strookjes werden wimpeltjes. Vond de glitterrand mooi passen bij de houten ijskristallen die ik nog had... Er volgen er nog van deze, ik kan er mooi de hele maand mee vullen... 


Deze kaart doet dan ook mee met 52 weeks for Christmas

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe restjeskaart, ik denk dat we er allemaal stapels kaarten mee zouden kunnen maken... Leuk met dat plaatje met die 25 op!
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, leuk om zo ook de cijfers te verwerken van het blokje, die blijven bij mij vaak achter...
grtjs, Martina

Annemarie en Merit zei

Hoi Nancy, jij bent er snel bij deze uitdaging, en wat een prachtige restjes had je nog liggen, een hele mooie kaart heb je ermee gemaakt!!, en gelijk meerdere, dus jij zit er goed bij de maand maart.genoeg te laten zien.
Fijne dag, gezellig dat je er bij bent met een uitdagingkaart vandaag,
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Wat goed, meteen met de uitdaging aan de slag! En leuk dat je alle materialen uit je restjesbak hebt gehaald! Mooie kaart Nancy, ik ben benieuwd naar de rest van de reeks.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Leuk geworden Nancy, goed idee om het zo te verwerken. Fijne dag

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de restjes altijd een uitdaging om er een kaart mee te maken, heb ook restjes zat maar nu nog even geen inspiratie
ik had je gistermiddag nog een berichtje gestuurd want de mooie kaart is binnen, wat een werk met al die mooie details zo leuk met het boeketje droogbloemen erop heel erg bedankt
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt Nancy. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Marijke zei

Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan! En gelijk 7 stuks gemakt! Ik kijk er naar uit! Je hebt een mooi kaartje gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met de restjes.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met chique uitstraling.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Annemarie 27 maart.
Merit 4 oktober.

Annemarie en Merit zei

vergeet ik er groetjes Annemarie en Merit onder te typen...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk met die glitter ijskristal Nancy. Een mooie, rustige kerstkaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gezellig je weer hier te zien .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Laurespage zei

Heel mooi Martina, opdracht geslaagd. ik doe dat heel graag met de restjes werken. Soms maak ik al een deel achtergronden met restjes en dan zie ik later wel wat ik er mee doe.
Fijn weekend,
laurette

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de restjes Nancy. Leuk de met de glitters en de ijskristal.
Fijn weekend, Antje

!neke zei

Heel leuk je restjes kaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC