analytics

maandag 11 maart 2024

Bernie 51

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het mijne was heel rustig. Ik heb sinds donderdag op de zetel doorgebracht. Op woensdag heb ik door een foute beweging mijn voorvoet verstuikt, erg pijnlijk... En dat maakt dat ik de afgelopen dagen 78 afleveringen ge-binch-watcht heb... Zoveel stond ik er achter van een feuilleton dat ik volg. En gisterenavond heb ik ze allemaal kunnen wissen. 
Vandaag ga ik terug aan het werk. Hoop dat autorijden straks gaat lukken want ik ben anderhalf uur wakker nu en voet heeft al geen zin meer om te stappen... 

De kaart die ik vandaag op jullie afvuur is er een die ik maakte in opdracht voor de verjaardag van Bernie. Die werd 51 en voor hem maakte ik deze pop-up-kaart met stoer papier. De tekst, cijfers en letters zijn van Lawn Fawn...




7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart voor Bernie. Hier ook een rustig weekend beterschap met je voet. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gave dp en stoere details
wat balen van je voet maar gelukkig ben je weer bij met je favoriete serie, doe voorzichtig hoor en heel veel sterkte gewenst
groetjes ellen

Diny zei

Wat ontzettend vervelend van je voet Nancy....maar je bent nu weer helemaal bij met je serie! Mooi kaartje heb je gemaakt. Groetjes en sterkte, Diny

!neke zei

Stoere kaart !!!
Sterkte met je voet !
groeten Ineke

Diny zei

Dat komt omdat ik nu met mijn telefoon reageer Nancy 😉

GerJanne zei

Superleuk kaart. Stoer! Maar wat een ellende voor zo'n bezige bij als jij om je voorvoet te verstuiken. Hopelijk valt het mee en kun je weer naar je werk. Welke feuilleton heb je gekeken? De moeite waard denk ik als je dat allemaal achter elkaar kijkt...

marian zei

Een mooie kaart heb je voor Bernie gemaakt en veel beterschap gewenst met je voet.
Groetjes van Marian.