analytics

woensdag 27 maart 2024

Kleurenkaartenteam schakel 3 - donker paars en kraft

Dag bloggers,

Kunnen jullie dat nu geloven? Ben ik vanmorgen vroeg beneden en was om kwart voor 6 mijn blogbericht aan het schrijven... leuke tekst, toffe tweede kaart voor Yana die 30 werd (zoals gisteren vermeld in mijn tekst) schreef er nog onder dat ik morgen mijn KKT-kaart zou posten en overmorgen een kerstkaart en post mijn bericht nog voor 6u... En dan zie ik ineens op mijn pc dat het de 27ste is en dus al woensdag... Tja, drie weken op de zetel doorbrengen tast dus echt mijn geheugen en tijdsbesef aan. 
Nu moeten jullie weten dat ik deze maand de kleuren heb gekozen en dat ik meteen wist dat ik iets met een paaskonijn zou maken. Wat, daar moest ik nog over nadenken... En toen kwam ik ineens op de zetel terecht en mocht niks meer doen in mijn ateljee... Dus heb ik meteen mijn bericht terug verwijderd (sommigen zullen de foute foto nog in hun sidebar zien staan) en ben ik toch naar mijn ateljee getrokken om mijn kaart alsnog te maken. Deze is dus echt last-minute en vers-van-de-pers... Moest wel wat zoeken naar materiaal want was er dus al 3 weken niet meer geweest en Eva heeft er gisteren goed huis gehouden, haha!! Met enige excuses voor de extra kleur. Paars papier met kraft vond ik niet meteen en het moest snel gaan. Dus in plaats van wit of zwart als extra kleur, heel zacht roze bloempjes en kleine details... Jullie mogen er een puntje voor aftrekken bij de beoordeling! ;o) Dat ik op nog geen drie kwartier nog een schudkaart met laagjes maakte (te smal om 3d-plakband te gebruiken) levert dan weer een puntje extra op, haha! 
Het verhaaltje dat ik daarstraks schreef,  krijgen jullie morgen dan wel anders wordt mijn bericht te lang... 
Ik wou deze dus zeker nog voor 7u op mijn blog hebben en dat is wel gelukt... 


De afgelopen dagen was er niet veel blogtijd met de zieke in huis en twee online vergaderingen voor mijn werk, ook vanuit de zetel... Vandaag doe ik een blogrondje, ik begin er meteen aan... 
En voor vrijdag heb ik een geweldig leuk projectje om te laten zien... Uiteraard ben ik er morgen ook nog met een nieuwe kerstkaart...  

Gaan jullie ook een kijkje nemen bij de andere deelnemers vandaag? We zijn met 22 en het zou leuk zijn dat iedereen dan ook een reactie mag ontvangen...

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jij presteerde toch altijd het best onder druk ?
Helemaal leuk is je kaartje geworden, mooi gemaakt
het was wel jammer geweest als jij je kaartje niet had gepubliceerd natuurlijk
geslaagde kaart
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs, martina

Colien zei

Leuk shakerkaart is het geworden, knap gedaan zo 's morgens vroeg!
Heel geslaagd Paaskaartje in de KKT-kleurtjes van deze maand.
grtz Colien

Jantine zei

Och wat een pech, heel je blogbericht klaar en toen was het al woensdag... Komt ook door het schrikkeljaar denk ik. Normaal gezien is de laatste woensdag van maart hetzelfde dagnummer als de laatste van februari, maar dit jaar natuurlijk niet.
Ben heel benieuwd naar je verhaaltje morgen. En je last minute kaartje is erg leuk ondanks de stiekeme roze bloemetjes. Bedankt voor je kleurkeuze, mooie combinatie.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Dat zou wat zijn dat je met de door jou gekozen kleur zou rateren. IK hoop dat je hersteld bent.
Leuke shakerkaart heb je toch nog gauw gemaakt
Liefs Chantal

Diny zei

Jij bent ook een duizendpoot Nancy....maar het is je gelukt om je kaartje op tijd te plaatsen....wat een prachtig kaartje is het geworden!
Groetjes en dank voor je berichtje,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje je ziet het er niet aan dat je het vanochtend pas hebt gemaakt leuk het ei met het schudmateriaal
fijn dat het toch is gelukt
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

voor een rap kaartje wel een fantastisch mooi KKT-kaartje!
Groetjes
Nancy

Marijke zei

Dat is een super leuk kaartje en een paaskaartje kan altijd rond deze tijd! Je hebt het ons wel moeilijk gemaakt met deze kleuren hoor! Maar bij iedereen weer gelukt. Groetjes Marijke

Grietje Jansen zei

Wat een leuk en grappig paasei met oortjes en pootjes.
Leuke schutkaart.
Grietje

!neke zei

Super gaaf !!!!!
groeten Ineke

Caroline Cards zei

Wat goed dat je in korte tijd zo'n mooie kaart kan maken. Heel erg leuk dat schudkonijn!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Wat lachen zeg! Ik had nachtdienst en heb ook gereageerd op de tweede kaart van Yana. Hahaha! Volgens mij schreef je nog dat je de kleur kraft gekozen had bij mijn donkerpaars...en ik had ook niet in de gaten dat het al woensdag was...
Je KKT kaart is heel leuk en sjonge dat je dat zo snel voor elkaar kreeg!

Femminde zei

Wat een tof last minute kaartje. En ja soms heb je dat , dat je er ineens achter komt dat het al weer zo ver is.
Beterschap, hopelijk ben je snel weer op de been.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Haha, haastige spoed is in dit geval een hele mooie kaart. Het is altijd weer genieten om jou blog te lezen. Je had er een leuke kleur bijgezocht, leuke combinatie . Benieuwd wat er volgende maand erbij komt. Groetjes Nelleke

Marfien zei

Leuke kaart, zou bijna vrolijk paars kunnen zijn . . .