analytics

woensdag 13 maart 2024

rouwkaart met droogbloemen



Dag bloggers,

De moeder van één van mijn workshoppers is overleden en voor haar maakte ik een rouwkaart met droogbloemen. Een mooi papier, een hart er op omdat dat ook op de rouwbrief stond en dan passende droogbloemen erop. De mooie zwarte strik maakt het af. Voor rouwkaarten voor mensen die ik goed ken, probeer ik altijd iets speciaal te maken. Het is ook een vorm van troost, je wil laten zien dat je echt om hen geeft... En de teksten van Nellie Snellen zijn daar ook perfect voor.



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje dat geeft zeker troost
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Hele mooie kaart, zal goed ontvangen worden,
Liefs Annemarie en Merit

Nelleke zei

Heel mooi Nancy. Mooie en persoonlijk. Je kan er dan zoveel van je zelf in leggen en dat kan voor je zelf ook helend zijn. Misschien dat ik daarom ook geen hekel aan heb om ze te maken. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! Het hart, bloemen, de tekst en de donkere strik, maken het tot een heel mooie condoleancekaart