analytics

maandag 4 maart 2024

Droogbloemenkaart voor Myriam 75

Dag bloggers,

Tja, het Action-verhaal is wat geworden dit weekend. Hij is vrijdag al open gegaan en dat had ik gemist, maar hij was al even snel terug dicht. Na een telefoontje moesten ze alle klanten terug buiten zetten en moest de deur weer dicht. Iets met vergunningen die niet in orde zijn of zo... Er zijn controleurs ter plaatse geweest, samen met politie... Het is hier twee dagen een heel verhaal geweest en uiteindelijk is hij ook zaterdag niet open mogen gaan. Veel verhalen en reacties op fb en in de kranten. Uiteindelijk is het verhaal dat er wel een goedkeuring is afgeleverd voor een appartementenblok met onderaan een grote winkelruimte en dat ze nu geen vergunning krijgen omdat de winkelruimte 850m² is en dat er alleen maar een vergunning voor 500m² gegeven zal worden... Tja, hoe dit gaat aflopen weet ik dus niet... Het zal een hele rechtzaak worden. Maar één ding staat vast. Hij is dus niet mogen open gaan. 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik maakte voor vriendin Monique. Eén van haar vriendinnen werd 75 en het mocht een speciale kaart worden. En dus werd het deze. Er volgen er nog want al haar vriendinnen zijn van dezelfde leeftijd... 



5 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Nancy,
Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

leuk kaartje alweer ! geslaagd
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en de droogbloemen.
wat jammer dat de Action niet open mag
groetjes ellen

marian zei

Een prachtige kaart met de droogbloemen en ook je vorige kaart is prachtig en de boeketje super mooi nagemaakt. Wat een verhaal over de Action, je zou toch denken zo'n groot bedrijf let toch wel goed op de regeltjes. Maar ja je ziet het kan gebeuren. Ik hoop voor je dat het geregeld kan worden.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Mooie kaart weer! Dat papier zag ik al eens langskomen!
Wat en gedoe daar met Action. Zo balen, voor iedereen. Ook wel raar, dat ze er nu pas achterkomen dat die vergunning niet klopt. Zaten ze te slapen op het gemeentehuis of misschien bij Action?