analytics

dinsdag 19 maart 2024

katten shudkaart

Dag bloggers,

Na de hondenkaart van gisteren volgt hier de kattenkaart van deze serie. En morgen heb ik er nog ééntje... 
Ik vond het zo'n leuke snijmallen en had ze al bijna een jaar in mijn map zitten. En pas vorige maand deed ik er iets mee... Soms hebben we zo veel leuke spullen en komt het er niet van om er iets mee te doen... Ze zijn echt leuk om te gebruiken...


Gisteren heb ik welgeteld 1 kaart kunnen maken. Nadat ik mijn tafel had opgeruimd, was het alweer tijd om te gaan liggen... Na de middag ben ik dan toch even terug gegaan en heb toch een kaart gemaakt. Was ook een beetje dringend. Bestellingen moeten nu eenmaal op tijd de deur uit hé...

4 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kaart, we herkennen het ZO VEEL spullen dat je de helft niet gebruikt..
Heb je voet verhaal eens even terug gelezen had ik toch gemist ...hopen dat die volledige rust mag helpen...
Beste ermee.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

yeeeeah schudden maar al weer zo'n leukerd nu met kattenpootjes helemaal super
sterkte met je bestellingen ik hoop dat het gaat lukken maar wel voorzichtig met je voet hoor
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Heel gaaf deze kaart!

GerJanne zei

Wat leuk gedaan! Ik had de hondenkaart even gemist. Maar allebei zijn hat gave kaarten! Maar hoe is het nu? Nog steeds met de voeten omhoog! hopelijk zit er wel vooruitgang in!