analytics

dinsdag 26 maart 2024

drieluik voor Yana die 30 werd

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie bezorgdheid. Het gaat hier de goede kant uit. Moet alleen nog wat geduld hebben...
Vandaag volg ik alvast online enkele vergaderingen op het werk. 

Yana werd 30 en ik kreeg een opdracht om kaarten voor haar te maken. Vandaag zien jullie de eerste, morgen volgt er nog eentje. 
Zij houdt van paarden en die heb ik dan ook op de eerste kaart verwerkt. Als je meerdere kaarten voor jarigen mag maken, moet er genoeg verschil in zitten anders wordt het saai, niet? En vorig jaar maakte ik er ook al één voor haar... Daarom moeten we steeds nieuwe dingen blijven verzinnen...  (en kopen natuurlijk!) Toen ik deze kaart maakte, was het best nog koud. En Yana is ook nog in de winter jarig, dus vond ik dat dit winterse landschapje wel kon...




4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de paardensilhouetten
groetjes ellen

Marijke zei

Dat is een mooie kaart geworden! Leuk zo'n drieluik! Groetjes Marijke

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk drieluik!

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy!