analytics

donderdag 21 maart 2024

elke donderdag een kerstkaart - A December to remember...

Dag bloggers,

Ik werd wakker en hoorde een mug in de kamer. Nu denk ik dat ze me ook te pakken heeft want heb jeuk aan mijn been... 't is begonnen. We slapen sinds een paar dagen met het raam open en hebben nog steeds geen vliegenraam. Moet er eens werk van maken... 

Deze maand is de opdracht bij '52 weeks to Christmas' gebruik restjes op je kerstkaart en ook een ijsster. 
Vorige week plaatste ik de 2 resterende kaarten van de eerste serie van 3. Maar ik was ze vergeten te linken aan '52 weeks to Christmas', jammer want ze zijn niet door iedereen gevonden... 
Ik maakte dus een serie van 7 kaarten en vandaag krijgen jullie er weer 2 te zien. Ik had in mijn restjesdoos ook nog een paar leuke afbeeldingen liggen die nog niet op een kaart waren geraakt. Samen met de wimpels en de houten ijsster probeerde ik er een leuk geheel van de maken. 




Straks even een spannende dag... En dan hopen op beterschap. 
Ik kom morgenvroeg wel bij jullie langs!

7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Twee prachtige restjes kaarten, ja die zijn er weer hoor...bzzzzz, nog niet geprikt gelukkig maar wel al gevangen, wij slapen het hele jaar met raam open, komen niet door het slaapkamer raam, maar door de voordeur (wij hebben nette muggen hahaha), als ik savonds de kids ergens uitzwaai, vanaf nu maar deur dicht en uitzwaaien voor het (dichte) raam!!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige plaatjes en de restjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

leuke en mooie kaartjes Nancy, ja ja zo`n vliegenhor is onmisbaar wij hebben het het hele jaar door ervoor. Liefs Anita

marian zei

Je hebt weer twee erg leuke kerstkaarten gemaakt met je restjes papier.
Groetjes van Marian.

joke zei

Twee schitterende kaartjes heb je gemaakt en even terug gelezen op je blog, had het verhaal gemist en wens je veel sterkte met je enkel.
Groetjes Joke

Jantine zei

Wat zijn deze kaarten ook mooi, Nancy! Hopelijk is alles goed verlopen op je spannende dag en komt alles goed.
En muggen, ah jakkes, dat is niet fijn. Het nadeel van het lekkere weer...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Beide heel leuk !!!!
Oeps en sterkte met je enkel !
groeten Ineke
DT52WTC