analytics

dinsdag 5 maart 2024

Nicole en Hendrik 150 jaar samen

Dag bloggers,

Ik ben al de hele ochtend in de weer, dus nu snel een bericht voor ik naar mijn werk vertrek... Vandaag heb ik een bijzondere kaart voor jullie...
Vriendin Vera en haar man Daniel zijn voor dikke 2 maanden aan het overwinteren in Tenerife. En een stel vrienden van hen vierden daar in januari een bijzonder verjaardagsfeest. Ze werden elk 75 jaar, da's dus 150 jaar samen... En dat mag dik in de verf gezet worden... of in mijn geval... in papier... Het zijn ook beiden fervente wandelaars en laat me daar nu wel het gepaste papier voor hebben in mijn collectie... 
Vera was blij met deze kaart en ik hoop het jarige koppel ook...



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart voor dit stel! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi drieluik wat een gaaf papier met de schoenen erop leuk de grote tekst erop
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart en prachtig dat je het thema in je kaart verwerk.
groetjes Marjan.