analytics

vrijdag 29 maart 2024

Paaskaartjes

Dag bloggers,

Ik had woensdag beloofd dat ik vandaag een heel leuk project zou posten. Nu moet ik dat even uitstellen want ik heb een aantal super leuke paaskaarten gemaakt die dringend op het blog moeten. Anders worden het 'vijgen na Pasen' en dat wil ik liever niet. Dus voor dat extra leuke project moeten jullie nog maar even wachten. Spreken we af dat ik het volgende week vrijdag post? Dan hebben jullie alvast iets om naar uit te kijken... 
Vandaag krijgen jullie ineens een serie van 2 kaarten te zien. Gewoon omdat ze aan elkaar gelinkt zijn. Mijn workshoppers vonden ze ook super leuk om te maken. Voor de gekleurde vakjes heb ik papier uit wel 5 of 6 verschillende blokken gebruikt. Ik wou echt kleuren vinden die bij elkaar aansloten... Het zijn dus geen basiskleuren die ik standaard op stock heb. (jammer wel, vind ze best mooi!)


De zieke Eva en Noah zijn ook vandaag nog hier. Eva had gisteren nog 2 keer 40° en dat verontruste me. Tijdens een telefoontje met de huisarts zei hij dat de antibiotica vandaag wel zou aanslaan. Benieuwd. Koorts is dan wel een afweermechanisme maar het mag nu wel wat gaan zakken. Noah zijn oogje is ook helemaal nog niet ok en naar 't schijnt ook besmettelijk. Hij blijft dus ook vandaag nog hier. (Hij en zijn mama Caroline hebben een ontstoken oog) Caroline moest wel gaan werken. Te veel afwezige collega's op school en een drukte net voor de paasvakantie. Zij heeft al aan heel veel kinderen op de speelplaats moeten uitleggen wat er scheelt. En dan zegt ze laconiek dat ze gevochten heeft en dat je die andere eens zou moeten zien... Hopelijk nemen die kinderen dat verhaaltje niet meer naar huis, haha!! 

Ik wens jullie allemaal een heel fijn paasweekend maar ik post voor één keer morgen en overmorgen ook nog wat. Dan zijn mijn paaskaarten allemaal voor Pasen verschenen... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaarten en inderdaad hele mooie kleuren! Fijn Paasweekend.

Creaellenknutselsite zei

oooh moet ik nog langer wachten op het project zucht!!!! haha
wat een supergave paaskaartjes heb je gemaakt wat een leuk malletjes zijn dat en wat een klus om al die kaartjes te maken, maar dan heb je ook wat
beterschap voor jou en de kindertjes
groetjes ellen