analytics

vrijdag 8 maart 2024

droogbloemen voor Anne-Marie en Martine

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties op mijn restjes-kerstkaart van gisteren. Altijd fijn om die te lezen.
Vandaag heb ik twee verjaardagskaarten om te tonen. Nicht Godelieve vroeg een kaart voor Anne-Marie en zij wil altijd graag bloemen en roze tinten... 
Dan kreeg ik nog een vraag van een familielid van haar. Hij wou een kaart voor zijn zus die 65 werd. En ik vond de kaart van Anne-Marie zo geslaagd, dat ik voor Martine maar dezelfde heb gemaakt. Beide dames kennen elkaar toch niet, dus dat kon. 
Ook de binnenkant kreeg een mooi papiertje mee met een schrijfvlak. Dat zat in hetzelfde blok als het papier vooraan. Leuk toch? 





Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaartjes, heel mooi met de droogbloemem. Fijne dag.

martina's kaartjes zei

leuk gedaan met dat doorkijkje, mooie kaartjes
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke details leuk zo het zelfde maar dan net toch weer even anders, leuk het stipjes papier
groetjes ellen

marian zei

Prachtige kaartjes weer hoor met de droogbloemetjes.
Groetjes van Marian.