analytics

maandag 18 maart 2024

honden schudkaart

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Ik lag nog de hele tijd met mijn voeten omhoog, dus niet veel bijzonders uitgespookt. De tweede binch-watch-serie schiet op... 
Ik hoop deze week toch af en toe even in mijn ateljee te kunnen doorbrengen. 

Vandaag laat ik jullie een leuke hondenkaart zien die ik maakte met mijn workshoppers. Zij vonden ze in elk geval al heel leuk...
Het werd een serie van drie kaarten. De anderen volgen nog...



5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke, grappige kaart !
veel beterschap met je voet
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een super leuke schudkaart voor de hondenliefhebber. Ik heb nog even teruggelezen op je blog en hoop dat het al beter gaat met je voet. Succes ermee in ieder geval.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

hallootjes zo te lezen haal je je achterstallige tv kijken op het moment lekker in nog even en ben je helemaal bij
wat een mooi kaartje laat je zien zo leuk dat hondenpootje met het schudmateriaal erin leuk hoe je het in het woord hebt verwerkt
sterkte met je voet
groetjes ellen

Diny zei

Prachtig kaartje Nancy!
Doe je wel rustig aan?
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

oh das een schattige kaart.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls