analytics

zaterdag 30 maart 2024

konijn in bloempot

Dag bloggers,

Het gebeurt niet zo gouw dat ik op zaterdag een kaart post. Maar het is paaszaterdag en ik had vooraf een aantal paaskaarten gemaakt en die wou ik toch voor Pasen nog op mijn blog zetten... En zo zie ik meteen of jullie in 't weekend ook wel eens bloggen. Bij mij gebeurt dat veel te weinig wegens geen tijd in 't weekend... Nu loopt het even anders door mijn voet maar meestal ga  ik op zaterdagochtend eerst naar de bakker en dan naar de markt. Daar haal ik ook meteen de groentebestelling op voor mijn eerste schoonmoeder, mijn moeder en nicht Godelieve. Daarna begint de bezorgtoer die meestal tot de middag duurt... En dan blijft er nog maar een halve zaterdag over om al de rest nog te doen... 

Deze leukerd is al op zoek naar paaseitjes maar heeft niet door dat ze wat hoger in de pot zitten. Ik maakte de kaart naar voorbeeld van de verkoper van de mallen maar maakte er wel mijn eigen versie van. Hou wel van deze kleuren... Mijn workshoppers ook... 


Gisteren na school is Caroline de kinderen komen halen. En alhoewel de koorts van Eva nu onder het hoogte punt ligt, zijn ze er nog niet door. Noah is nu ook koorts beginnen maken. Best dat ze zich nog maar een paar dagen rustig houden...

Vandaag gaan er hier terug werken door. Dochter Elise komt mij even ophalen om samen wat boodschappen te doen. De anderen helpen manlief en er komt nog wat extra hulp om hem bij te staan. Geweldig toch dat we zo omringd worden door kinderen en vrienden... De achterkamer gaat nog helemaal in orde komen... Ik maak voor vanmiddag een grote pot soep, altijd lekker met vers brood erbij... 

4 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Heel leuk kaartje , grappig dat hij helemaal in de bloempot kruipt .
gezellige paasdagen.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het konijntje, wat issie goed aan het zoeken naar de eitjes leuk kleurtjes heb je gebruikt.
ik blog elke dag vind ik heerlijk zo 's morgens met een bakkie erbij
fijn dat je mensen om je heen hebt om je te helpen succes met het maken van je soep wij eten ook soep vanavond altijd lekker
groetjes ellen

!neke zei

Wat een leukerd !!!
Fijne dagen !!!
groeten Ineke

Epie zei

Prachtige paaskaart is dit heel grappig 😀
Fijne paasdagen en groetjes Epie