analytics

woensdag 20 maart 2024

kattenkopje in love...

Dag bloggers,

Als derde in de rij, hier nog een lieve poes. Ook weer een schudkaart van gemaakt. Die zijn altijd leuk om te maken maar ook om te geven... In het kattenkopje deed ik pareltjes in de kleuren van de 2 vorige kaarten. Bij de hondenkaart zaten donkerbruine glasbolletjes en bij de kattenkaart licht bruine. Hier zitten ze gemengd, kwestie van af te wisselen... Zien jullie de licht roze pareltjes in het neusje zitten? Daar maakte ik een apart schudvakje van... 


En hier nog een keer de hele serie samen... Mijn workshoppers vonden het fijn om deze te maken. 


Met mijn voet gaat het de goede kant op. Maar als ik even rondstap, moet ik toch weer de zetel op... Gisteren was ik even naar de bakker en ik heb het gevoeld. 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow deze is ook weer zo leuk een schudpoes, zo leuk met de gemende bolletjes erin en zijn roze neusje
leuke om ze alle drie bij elkaar te zien
groetjes ellen

GerJanne zei

Sjonge, dat gaat nog maar net zeg. Ik hoop dat je de 13e april weer op de been bent!
Je kaartjes zijn erg leuk! Fijn dat dat in elk geval lukt.