analytics

dinsdag 12 maart 2024

Sam 19

Dag bloggers,

Gisteren zagen jullie de kaart voor Bernie. Sam is zijn dochter en zij zijn bijna samen jarig. Vorig jaar mocht ik voor het eerst kaarten voor hen maken toen zij samen een groot verjaardagsfeest gaven. En die werden zo leuk bevonden dat ik dit jaar terug de vraag kreeg. Sam werd dus 19 en voor haar maakte ik deze kaart. Vind het papier echt geweldig en had er dan ook deze keer weer de perfecte bloemen voor in huis... Toch een beetje stoer, niet? 


Voor zij die mijn voetverhaal willen volgen... (moet niet, je kan dit ook negeren hé!) Gisteren ben ik gaan werken en kwam thuis met een zeer pijnlijke voet, opgezwollen en beetje blauw. Manlief is met mij naar de huisarts gereden en die heeft mij 10 dagen volle rust voorgeschreven. Zetel in en voet omhoog... Er staat volgende week donderdag een kleine ingreep gepland aan die voet en hij moet tegen dan volledig in orde zijn... Ik zal dus maar luisteren...


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart voor de jarige! Echt wel luisteren Nancy hoeplijk gaat de zwellig goed terug. Liefs xx

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje heb je weer gemaakt
succes met rusten, hopelijk komt het wel goed...
liefs, Martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stoere papier en de leuke details
balen hoor van je voet zou zeker maar voorzichtig doen beterschap gewenst
groetjes ellen

Diny zei

Aij....dat viel tegen Nancy....zitten we gezellig samen met onze voeten omhoog! Mooi kaartje laat je zien. Groetjes en heel veel beterschap, Diny