analytics

donderdag 14 maart 2024

Special Delivery from Santa

Dag bloggers,

Ik mag dan wel twee weken thuis zitten, maar dat wil niet zeggen dat ik kan uitslapen... Gisteren was ik wel een uurtje langer blijven liggen (zet uiteraard geen wekker) en toen ik wakker werd, hoorde ik zoonlief net opstaan. Die had zich verslapen en ik was dus niet wakker om hem te roepen. Dat zal vandaag niet gebeuren want ik was er weer veel te vroeg uit... 
En omdat ik nog steeds braaf met de voetjes omhoog lig, geraak ik niet in mijn ateljee en dat vind ik jammer... Heb zo veel zin en ideeën en ik kan er niet aan beginnen... 

Vandaag wordt het een blogdagje want ik denk dat er weer heel veel kerst te zien gaat zijn. Hier zie je alvast twee kaarten. Ik maakte tegen vorige week ineens een setje van 7 kaarten naar de opdracht en die wil ik deze maand allemaal getoond hebben. Vorige donderdag de eerste kaart van een serie van 3. Nu de twee volgende. Zelfde papier, zelfde wimpels, ook een glanzende sneeuwster, maar met twee tekstjes die ook bij de restjes lagen... Want dat was de opdracht. Maak een kaart met restjes papier en er moet ook een sneeuwster op staan... Ik blijf die blinkende houten sneeuwsterren wel leuk om op kaarten te zetten. Ik heb er nog wel wat op voorraad... Kocht ze ooit in een uitverkoop en ben er nog steeds blij mee... 


 
En hier zie je nog een keer de hele serie, samen met de kaart van vorige week erbij... 


6 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat is een heel leuke serie! En veel sterkte gewenst weer. Ik schreef het al, voor zo'n bezige bij als jij is het een echte straf!

Anita van Deur zei

Mooie serie erg leuk de bling ijssterren.!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartje met de bling bling kaartjes jammer dat je niet in je ateljee kan zitten kan je niet wat spulletjes op een andere plek laten leggen waar je wel bij kan en ook met je voet omhoog kan zitten heel veel sterkte gewenst
groetjes ellen

Diny zei

Hoi Nancy....hier ben ik weer via mijn blog op de PC.
Soms geef ik antwoord met mijn telefoon....en daar heb ik een andere foto op staan inderdaad. Dat is vaak gemakkelijker omdat ik graag met mijn gipsen been omhoog zit en dan alleen de telefoon bij de hand heb!
Je kaartenserie is echt heel mooi!
Ook jij moet stilzitten....en dat is niets voor ons he.....sterkte ermee....ik denk aan je!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Nancy, een hele mooie serie heb je weer gemaakt. Dit is het bewijs hoe mooi, eenvoudig kan zijn. Het hoeft niet altijd “erover” te zijn. Dit is helemaal mijn ding. Groetjes en spoedig herstel !
Laurette

Jantine zei

Wat een leuke kaarten, die houten sneeuwvlokken met bling zijn inderdaad erg leuk. Wat jammer dat je vergat je kaart te linken bij 52WTC, maar ik maak toch vandaag pas mijn blogronde, dus ik had je nog niet gemist....
Het voetverhaal had ik wel gemist, wat een narigheid! Sterkte met je verplichte rust.
Groetjes
Jantine