analytics

donderdag 29 februari 2024

elke donderdag een kerstkaart - schaapje nummer twee

Dag bloggers,

Donderdag alweer, dus ook vandaag een kerstkaart op het menu. 
Het duurde even voor ik inspiratie had voor de uitdaging die deze maand liep. En voor het eerst een hele maand. Dat is niet goed voor mijn organisatie. Ik vond het voorheen beter. Dan hadden we een week om onze kaart voor de uitdaging te plaatsen. Nu dus veel langer en omdat de inspiratie niet meteen kwam, leidt dit tot uitstelgedrag en daar hou ik niet van... 

Maar ik maakte dan vorige week meteen 2 kaarten en hier is schaap nummer 2. Ook deze kaart wordt weer gelinkt aan 52 weeks to Christmas. 


En hier zijn ze nog even allebei:


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super schattig zijn je kaartjes het schaapje is zo vrolijk. Liefs Anita

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaartje Nancy

Groet Ina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met ook weer een schaapje, leuk met het rood/witte papier
groetjes ellen

Caroline Cards zei

De schaapjes blijven lief en de kaart met schaap 2 is ook mooi.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Hoi Lieve Nancy, weer zo'n lief schaapje wat ons merry christmas komt wensen...
Wij hebben er ook nog een beetje moeite mee met de nieuwe challenge, nu kunnen mensen bijna de hele maand reageren en som vergeet ik te kijken om een reactie te geven... maar we gaan er vast met z.n allen aan wennen.
Bedankt voor je lieve commentaar.
Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

Epie zei

Wat n vrolijke Kerstkaart Nancy , leukerd dat schaapje
Groetjes Epie

marian zei

Super leuke kaartjes heb je gemaakt met het leuke en lieve schaapje. Vrolijke kaartjes zijn het geworden met deze spring in 't veld.
groetjes van Marian.

Trudy zei

Super leuke en lieve kaartjes!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Ook dit een leuk kaartje met dat vrolijke schaapje! Ik ben het met je eens dat een week lang genoeg is om je kaartje te maken maar er zijn mensen die veel meer tijd nodig hebben en ook eens mee willen doen, dus ja! Wel fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Deze is ook weer super met het schattige schaapje.
Groetjes Joke

!neke zei

Ook dit schaapje is weer super leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

GerJanne zei

Ze zijn super! Deze schaapjes zijn ook wel heel erg leuk!

Jantine zei

Dit is ook weer een leuke kaart met schaap, Nancy! Die eerste sprong vrolijk, deze kijkt wat serieuzer de wereld in.
Hopelijk heb je deze maand sneller inspiratie voor onze uitdaging.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oja die is ook heel leuk. Een vrolijke kerstkaart met weer een schaapje in de hoofdrol Nancy. Ik moet er ook aan wennen hoor, ik vond een week eerlijk gezegd ook fijner maar ja.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC