analytics

donderdag 22 februari 2024

elke donderdag een kerstkaart - kerst-schaapje

Dag bloggers,

Het is me gelukt... Gisterenavond heb ik nog twee kerstkaarten met schaapjes gemaakt. Zo kan ik toch nog deelnemen aan de maand-uitdaging van 52 weeks to Christmas... Daar vroegen ze een of meerdere dieren van de kerststal op je kaart. 
Ik had ook de os (koe) en de ezel (zebra) van Marianne op mijn tafel liggen. Maar uiteindelijk maakte ik 6 verschillende schaapjes en daarmee ook al 2 kaarten. De rest is voor later... 
Hier is dus nummer 1 van de serie...



17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Enig toch! Liefs Anita

Antjes kaartcreaties zei

Wat een vrolijk schaapje! Het springt haast van de kaart af. Heel leuke kaart heb je gemaakt Nancy. Ik ben benieuwd naar de andere kaarten uit de serie.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Mooie kaart met het leuke schaapje!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het vrolijke schaapje, die gaat dansend de kerst tegemoet
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje met die enthousiaste schaapje...
leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

Caroline zei

wat een lief schaapje, zo leuk groetjes Caroline

Yvonne zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt Nancy.
Zo'n schattig schaapje voor in de kerststal.

Groetjes, Yvonne.

Colien zei

Dit schaapje springt zo van kerst richting voorjaar! :) Of is dat meer mijn wens, haha. Mooi kaartje!
grtz Colien [dt 52WTC]

GerJanne zei

Wat is dat toch een leuk schaapje! En ik bedacht me: eigenlijk ben jij ook een soort juffrouw Nippertje. Onder druk presteer je het best! Zo herkenbaar!

marian zei

Een schattige kaart met een vrolijk schaapje.
Groetjes van Marian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Helemaal leuk dit blije schaap op je mooie kerstkaart Nancy. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Dit is wel een heel vrolijk schaapje hoor! Hij is zeker net in de wei losgelaten! haha! Een leuk kaartje en ik ben benieuwd naar de andere! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een vrolijk schaap op je kerstkaart, Nancy! Fijn dat je toch nog inspiratie vond!
Bedankt voor je deelname aan onze maandelijkse uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Wat een leukerd dit springende schaapje, ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes Joke

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de januari Challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Creaties Suzan op FB

Nelleke zei

Wat springt het schaapje vrolijk rond, hij is blij dat het kerst is. Leuk! Zo, ik stop nu, jij bent de laatste voor vandaag en zoek lekker mijn bed op. Groetjes Nelleke

!neke zei

Helemaal leuk met dit schaapje !!!!
groeten Ineke
DT52WTC