analytics

vrijdag 16 februari 2024

droogbloemen op de kaart voor Myriam die 75 werd

Dag bloggers,

Leuk, jullie reacties op mijn apen-met-bananen-kerstkaart van gisteren. Ja, 't is zo eens iets anders hé? 

Gisteren hadden we de avant-première van onze nieuwe theaterproductie. Er komen dan genodigden en het is altijd fijn. De reacties op het stuk zelf waren geweldig, het is dan ook weer een specialleke. Het speelt zich af in de 'jaren 60'. Het is door de regisseur zelf geschreven op maat van onze jeugd, aangevuld met een handvol volwassenen, humor en al wat een geslaagde theaterproductie nodig heeft. Het publiek was enthousiast en de sfeer was goed. En dan kan het al eens laat worden... En dat mag...
Het was al vandaag dat ik mijn bed zag en ik had mijn wekker op 7u gezet want ze leverden vandaag om 8u een pallet tegels bij mijn mama. Dat uur had ik gisteren in een bericht ontvangen. Het geluid van mijn gsm stond nog af en rond half 7 hoorde ik de gsm van mijn man. Toch maar even kijken... Bleek dat we allebei door hetzelfde nummer waren opgebeld... Die man die de tegels bracht was maar even anderhalf uur te vroeg... Voor die éne keer dat ik een keer langer in mijn bed lag, straf! Normaal ben ik er steeds om 5u uit en dan had ik zeker de sms nog gezien die ze om 5u hadden gestuurd... Tja, de palletten staan nu op de stoep en mijn man gaat ze over een uurtje naar achter verhuizen. We zijn al gaan kijken maar iedereen slaapt daar nog in het appartement, dus maar even wachten met lawaai maken... 

Vandaag staat er alweer een verjaardagskaart op het programma. En ik mag er voor dit jaar meteen nog zo'n aantal maken. Myriam, een van de vriendinnen van vriendin Monique werd 75. En daar wou ze een leuke kaart voor. Ze heeft meteen voor de andere 75-jarigen van dit jaar er nog een aantal gevraagd. Wat leuk is, is dat ik nu voor elke kaart droogbloemen heb in de kleuren van het papier. Deze kaart is in gele en blauwe tinten en de bloemen passen daar perfect bij... 


En nu ga ik snel even naar de dokter. Die mag draadjes verwijderen van een kleine ingreep van 2 weken geleden; En daarna probeer ik verder een kerstkaartenrondje te maken... 
Fijn weekend allemaal! Het onze zit alweer vol theater... en wat kaarten maken tussendoor... 


8 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

fijn dat jullie zulke goede reacties hebben gehad op de theater productie, gelukkig zijn de tegels wel lekker op tijd geleverd hahaha
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het leuk model en de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schitterende kaart voor de jarige. Tja er zijn soms loopt het net even anders. Liefs Anita

Antjes kaartcreaties zei

Dat is weer een heel verhaal Nancy. Zo zie je maar, nooit uitslapen want dan loopt alles anders dan je wilt! ha, ha. Leuk te lezen dat de theatervoorstelling zo succesvol is.
Voordat ik het vergeet; de verjaardagskaart is heel mooi met de droogbloemen in de kleuren van het dp.
Fijn weekend, Antje

Claudia's kaartjes zei

Oh die kaart is tof. zo mooi
Awesome!!! Really great
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaart en mooie kleuren , leuk met de droogbloemetjes.
Fijn weekend .
groetjes Marjan.

Nelleke zei

WoW wat doen die droogbloemen het goed op de kaart. En O, wat vroeg dat die man kwam zeg. Wij zijn het helemaal ontwend, staan alleen nog vroeg op als het moet of als ik niet meer kan slapen, zoals gisteren en al om 5.30u wakker was. Wat heb jij trouwens een energie zeg! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Zo zo lekker druk weer! Fijn dat de eerste opvoering zo goed in de smaak viel bij het publiek.
En wat jammer van die tegel levering! Nou, hopelijk kun je in het weekend wat lange slapen. Je kaart voor Myriam is weer mooi. Zo schattig dat boeketje!

marian zei

Fijn dat het theaterstuk goed ging en het gezellig was. Ja, vind het ook wel een schandalige tijd om zoiets af te leveren 5 uur 's morgens.Dus veel extra werk er van. Je hebt weer een prachtige verjaardagskaart gemaakt en wat leuk dat je Bij elk papier bijpassende droogbloemen hebt.
Succes met het drukke weekend.
Groetjes van Marian.