analytics

dinsdag 20 februari 2024

winterkaart voor Caroline die 34 werd

Dag bloggers,

Ok, ik val in herhaling... Eigenlijk kwam deze kaart enkele weken later dan die van Mila. Ik had ze gisteren ook meteen mee kunnen posten maar stond in twijfel... 
Toen mijn dochter Caroline de kaart voor Mila zag staan in mijn ateljee, zei ze: "Ik ken iemand die deze maand ook 34 wordt"... Tja, dat was dus een stille wenk...
Ik maakte de kaart dan ook maar voor haar en ze was er super blij mee... 

Zij die denken dat ik in herhaling val, ja, eigenlijk wel... Maar ik wou ze ook maar meteen tonen, dan moet dan niet meer over een paar weken als het lente is, haha!!



Ondertussen zit zoonlief thuis. Hij werd zondag zwaar getackeld op de voetbal en heeft een serieuze spierscheur nu. Hij moet ook 18 kiné-beurten krijgen en mag al zeker een week niet werken... De aanvaller kreeg een gele kaart maar het had rood mogen zijn. Het was een rechtstreekse aanval met 2 voeten op Yannick... Voetbal... Soms hou ik ervan en soms haat ik het... 

1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

ook deze is weer geweldig met de schud sneeuwpopjes weer zo heel anders als die van gisteren
beterschap voor je zoon
groetjes ellen