analytics

maandag 12 februari 2024

Celine 24

Dag bloggers,

Wat een fijne reacties kreeg ik op mijn kaart van vrijdag. Altijd fijn om ze te lezen. En nee, ik maakte ze niet digitaal (dat kan ik helemaal niet) maar ik zocht snijmallen uit allerlei sets om ze samen te stellen. De gordijnen zijn van Lawn Fawn, de rondjes van de lampen maakte ik met ponsen en de letters zijn van Marianne Design. De takjes zijn volgens mij van Impression Obsession maar het is al van november geleden dat ik de kaart maakte, dus moest ik even terug goed nadenken... 
 
Vandaag een hele simpele kaart. Maar dat is dan ook omdat de digitale uitnodiging die ik via mijn gsm kreeg, ook heel eenvoudig was. Ik maakte de kaart voor achternicht Wendy die naar het verjaardagsfeest van Celine mocht. Dat is de dochter van haar werkgever en voor haar maakte ik vorig jaar de 'Martini-Baccardi-kaart' Die was wel super leuk en je kan ze hier nog een keer zien. 


In de binnenkant mocht een geldflapje, dat zit aan de linkerkant


Dit was de uitnodiging...

4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje soms is simpel juist heel mooi vind ik leuk hoe je je eigen draai aan het kaartje heb gegeven
groetjes ellen

Anita van Deur zei

gaaf in deze kleur rood.

marian zei

Een prachtige kaart voor Celine.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Mooi passend bij de uitnodiging! Altijd leuk om iets te maken met een knipoog naar het origineel!