analytics

woensdag 19 oktober 2022

nieuwe baan voor Celine

Dag bloggers,

Ken je dat, je maakt een kaart en achteraf ben je daar zooo tevreden over dat je ze nog wel 10 keer zou willen maken... Wel, dit is er zo ééntje... 
Celine was een collega van nicht Wendy. Voor haar maakte ik eerder een super grote verjaardagskaart (klik hier om deze te zien). En Celine was afgestudeerd en stopte met werken in de traiteurzaak van haar papa. Ze had haar droomjob gevonden bij 'Bacardi-Martini'. Of ik daar voor haar een kaart voor wou maken? Uiteraard! En dan ga ik even op zoek naar de logo's van die merken... En dan zie je bij allebei een rode bol. Die moest ik zeker mee nemen op de kaart. Het logo helemaal namaken was niet mogelijk maar eigenlijk ook niet nodig... Ze zijn herkenbaar en dat is helemaal ok. Een feestelijk papier er bij en een coctailglas dat nog nieuw was en zat te popelen om uit de verpakking te komen kreeg meteen een verrassende inhoud. 
En zo kwam deze feestelijke kaart tot stand...

Papier: Bazzil en Action
Tekst: Joy
Letters naam: Lawn Fawn
Letters merken: Memory Box


Toen ik een foto van de kaart naar Wendy stuurde (doe ik steeds als ze klaar zijn want Wendy woont op drie kwartier rijden van hier en ik bezorg de kaart steeds via haar mama Godelieve) stuurde ze meteen dat zij ze prachtig vond. En dat ze er zeker van was dat Celine ze ook wel op haar instagram zou zetten... 
Later, toen ze de kaart had afgegeven kreeg ik volgend berichtje:
Ik heb Celine gezien en de kaart gegeven. Ze had tranen in haar ogen en was erg aangedaan door deze kaart. Ze vond het een super mooie... Je had er bij moeten zijn, ze gaf me meteen een knuffel. Zo blij was ze met deze kaart. Ze gaat ze ook een mooie plaats geven... 
En dan loop je weer een dagje op wolkjes na zo'n reactie, niet?

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig reactie op deze mooie kaart! Fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk hoe je de merken erop hebt verwerkt, leuk het cocktailglas met het gekleurde schudmateriaal erin zelf het rietje ontbreekt niet wat geweldig als je dan zo'n reactie krijgt daar doe je het toch voor
het maken van een kaart die je leuk vind nog een maken heb ik soms ook wel vaak is dat dan met een sketch die ik leuk vind
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh dat zijn toch de mooiste reacties! Daar doe je het voor he?
Hij is ook ontzettend leuk en als hij dan zo goed ontvangen wordt, is dat de kroon op je werk.