analytics

maandag 24 oktober 2022

Monique en Wilfried 55 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Ik heb vannacht super slecht geslapen en ga mijn bericht dus niet te lang maken. Laat ons stellen dat ik er om 21u in lag en als ik had doorgeslapen, was ik net niet aan 8u geraakt. Manlief moest om 1u opstaan om te gaan werken en nee, hij heeft mij niet wakker gemaakt want toen ik om 5 voor 1 wakker werd, was hij al vertrokken. En hoe graag ik het ook wou, ik heb daarna geen oog meer dicht gedaan... Het gaat een zware werkdag worden... Heb stiekem zin om terug naar bed te gaan want ik ben er zeker van dat ik nu meteen in slaap zou kunnen vallen...

Een tijdje geleden postte ik de kaart die ik voor Monique en Wilfried maakte voor hun huwelijksjubileum. Vriendin Sonja vroeg ook om er voor haar één te maken en dat werd deze.



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

prachtige kaart succes voor vandaag, liefs Anita

martina's kaartjes zei

leuke kaart heb je gemaakt voor monique en wilfried
nog succes met het doorkomen van je dag, hopelijk volgende nacht beter,
grtjs, Martina
x

Caroline Cards zei

Leuke kaart! Succes met wakker blijven vandaag!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

ohhh wat lijken wij qua slaapgedrag op elkaar...vaak is het twee uur klaar.
En opd.n duur weet je van rarigheid niet meer wat je moet doen...boos worden omdat je wilt slapen werkt natuurlijk helemaal niet...dan maar weer eens even een rondje door het huis, soms even stiekum wat knutselen als er nog wat ligt of tv kijken ..probeer echt vanalles maar niets helpt.
Hier gaat de wekker ook vaak om kwart over 5 soms een uurtje vroeger ...dan tegen die tijd val je soms lees eigenlijk HEEL soms in slaap...en dan is het weer klaar.
overdag heb ik er gelukkig weinig last van zolang ik maar gewoon lekker bezig blijf maar savonds op bed val ik als een blok in slaap om na een uurtje of 3 soms 4 weer wakker te worden...misschien toch maar eens verhuizen naar een andere tijdzone...
Je kaartje voor het getrouwde stel is vrolijk en lekker veel hartjes!!

Succes voor vandaag.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

Vervelend hoor als je zo vroeg wakker bent en je niet meer in slaap valt, heb dat al de hele afgelopen week ik ben nl verkouden en heb veel last van kriebelhoest en dat houdt me wakker gelukkig hoef ik niet te werken en kan ik als ik moe ben altijd 'smiddags even liggen.
wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt leuk de bling bling cijfers erop ze springen gewoon van mijn scherm af
groetjes ellen