analytics

donderdag 27 oktober 2022

elke donderdag een kerstkaart - Copainke

Dag bloggers,

Goh... Heel de week ligt er iets op mijn werktafel dat ik zeker niet mocht vergeten. Ik moest zeker nog een kerstkaart maken tegen vandaag... Vanavond geef ik workshop, dus gisteren ben ik mijn tafel beginnen opruimen en klaar zetten voor straks. En er was nog tijd over, dus heb ik gezellig de hele avond aan een Halloweenprojectje gewerkt... Ik had er zo'n zin in dat ik pas om half 12 naar bed ben gegaan... Toen manlief zijn wekker om 4u afliep, werd ik even wakker en zei dat ik nog een uurtje ging blijven liggen... Tot ik 10 minuten later ineens aan mijn kerstkaart dacht... Verdorie, helemaal vergeten... Dus ik snel naar beneden en op een uurtje was ze klaar... Vandaag maken jullie de geboorte mee van mijn eerste Copainke... Waarom dat de kaart deze naam krijgt? Dochter Elise werkt sinds enkele maanden bij een bakker... Ik denk dat ik dat verhaal al een keer deed en anders volgt het nog wel een keer. Het logo van die bakkerij is een gingerbread-mannetje dat de naam 'Copain' kreeg... Voila, daarom de link met mijn kaart...

Oh, hoe grappig is dit! Bij het plaatsen van mijn kaart op het blog van 52 weeks, zie ik dat ik hiermee ineens aan de uitdaging mee kan doen... Da's wel grappig...


Ik ga nu snel mijn fruit snijden en boterhammen smeren en dan moet de beneden nog gepoetst worden. Om kwart voor 7 moet ik de deur uit, dus ik moet me haasten. Mijn kerstkaartenrondje zal voor morgenvroeg zijn. Ik moet het KKT-rondje vandaag nog afmaken...

Komen jullie morgen terug kijken voor alweer een leuk geboorteprojectje? 

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Aww wat een leuk kaartje!! Fijne dag xx

Kaartenkraam zei

Wat een leuke shakercard heb je gemaakt, heel vrolijk!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat grappig! Hier word je vrolijk van!

Caroline Cards zei

Mooie kaart met deze leuke stans!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuke kaart is dit, schattige gingerbread,
en ja je kunt zo met de nieuwe uitdaging meedoen.
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een heerlijk verhaal weer zie het voor me hoe jij dan je bed uit vliegt om toch nog op tijd je kerstkaartje te maken. wat een schattig peperkoek manneke met het leuke schudmateriaal
groetjes ellen

Angelique zei

Wauw dat het jou lukt om op zo'n tijdstip op te staan en dan zo'n leuke shakerkaart te maken. Mooi verhaal erbij en tegelijk met de challenge mee kunnen doen, wat wil je nog meer.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk, een mok in de vorm van een peperkoek mannetje hoe leuk is dat en dan nog gevuld met dat leuke schudmateriaal echt gaaf.
Een mooie kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een schattige kaart Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Je had er vast een voorgevoel van dat de uitdaging koekjes voor de kerst waren? Een grappig kaartje, ik ben toch gek op al die gingerbread malletjes! Je ziet zulke leuke en deze had ik eigenlijk nog niet gezien! Een mooi kaartje en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Geweldig leuk !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

wat een hele leuke! toffe schuddingetjes ook!
groetjes
Nancy 52WTC

Colien zei

Heel toffe shaker heb je gemaakt en dan al zo vroeg in de ochtend: chapeau!
grtz Colien [52WTC]

Jantine zei

Wat een schattig Copainke! Hele leuke kaart en dat zo 's morgens vroeg ineens...Wel heel toevallig dat je meteen het thema van de nieuwe uitdaging te pakken had! Ik vind m superleuk Nancy!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Epie zei

Een schattige peperman omgetoverd tot schudkaart Nancy
Dankjewel voor je mooie bijdrage aan de challenge
Groetjes Epie DT52WTC........

Suzan zei

Supermooi kaartje heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
Groetjes Suzan
DT 52WTC