analytics

maandag 17 oktober 2022

Kobe 14

Dag bloggers,

Vandaag is mijn verjaardag net 1 maand geleden. En vrijdag heb ik mijn laatste verjaardagskaart ontvangen. Maar dat vind ik helemaal niet erg! Mijn kaarten stonden er nog allemaal en dat waren er dit jaar een heleboel die door jullie gemaakt werden, stuk voor stuk echte pareltjes! Ik ga ze deze week aan mijn magneeetbord in mijn ateljee ophangen zodat ik ze nog een hele tijd kan bewonderen...  

Die kaart van vrijdag kwam van vriendin Francisca en zij is de mama van Kobe. Kobe is zelf een groot kunstenaar in wording want hij kan echt goed tekenen. Zelf maakt hij ook kaarten voor zijn vrienden en ik maakte deze kaart voor hem. Ik gaf deze kaart mee met zijn mama toen die een keertje langs kwam. Ze was dus ook niet tijdig bij hen. 

Want ik moet eerlijk zijn... Mijn verjaardagspost naar en van die kant, is ook niet altijd netjes op tijd. Meestal proberen we de kaarten zo mee te geven maar we wonen niet echt dicht bij elkaar en zien elkaar niet zo vaak. Daarom is opsturen soms de enige oplossing. De vorige jaren gebeurde het zelfs twee keer na elkaar dat Francisca's kaart voor mijn verjaardag nooit is aangekomen. dus was ik al heel blij dat het dit jaar wel gelukt is... 

Deze kaart is ook een vrij grote. Ze is 21 bij 15 cm... Ik vind die grote cijfers zo leuk dat ik ze dan ook heel graag op een kaart zet. En het alfabet is hetzelfde als op de geboortekaart van vrijdag... 


Bij het lezen van jullie reacties, merkte ik dat ik mijn blogrondje van de kerstkaarten nog moet afwerken. Ik hoop dit vandaag te kunnen doen... Sorry, druk weekend gehad... 

En voor zij die bezorgd waren: Noah is er terug helemaal door. Eva was vrijdag ook meteen mee naar hier gekomen. Zij zat nog met een lelijke hoest en wou dan liever ook maar een dagje thuis blijven. Ach ja, ze is 4 en dan mag dat echt nog wel hé! Ondertussen starten zij samen een logé-marathon deze week maar daarover morgen meer... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe verjaardagskaart!! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaartje met de luipaarden erop leuk met het oranje erbij
hier ook veel problemen met de post hoor het nadeel is altijd met mijn verjaardag ik ben op 29 februari jarig en dan word je gewoon vergeten of je krijgt allen post rond 1 maart, maar verder zo ie zo maakt de post hier er een troep van je kan er soms gewoon niet meer van op aan en dat is balen
fijn dat de kleinkinderen weer opgeknapt zijn
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een gave kaart is het! Ontzettend leuk en ach, een verjaardagskaart wat te laat is wel jammer, maar beter laat dan nooit natuurlijk.