analytics

vrijdag 28 oktober 2022

Geboortekader en kaart voor Nore

Dag bloggers,

Ik heb net eerst mijn KKT-rondje afgemaakt want was er al 3 keer mee begonnen maar ik was nog niet helemaal rond geraakt. Na dit bericht ga ik reageren op de kerstkaarten... 

Maar eerst nog wat reacties op mijn kaarten van de afgelopen week... Dinsdag plaatste ik de kaart die ik maakte voor Pater Tony. Gisterenochtend stuurde Inge (die de kaart voor hem bestelde) mij een berichtje. Ze schreef nog eens dat ze zo blij was dat ik die 'gestolen' kaart nog een keer terug voor hem gemaakt had. Hij heeft er toch nog even van kunnen genieten. Eergisteren was ze nog bij hem op bezoek. Ze heeft 3u naast zijn bed gezeten. 's Morgens is hij ingeslapen. En dan krijg je zo'n warm gevoel en ben je zo blij dat je dat nog gedaan hebt. (zie mijn bericht van dinsdag)

En dan de Hope-kaart van woensdag... Gisterenavond kreeg ik een berichtje van de kapperskennis. Zij werd dinsdag geopereerd en die avond heb ik de Hope-kaart bij haar op de bus gedaan. Haar man had die mee naar de kliniek genomen en ik kreeg gisteren een lieve sms van haar... 

Vandaag iets helemaal anders. Vorige week zagen jullie de geboortekader voor Fil. Dit jaar werd zijn nichtje Nore geboren. Voor haar maakte ik deze kader. En ook weer een kaart voor de grootouders er bij... Ik vind het altijd super fijn om mooie geboortekaarten te krijgen. Dan kan ik er ook zelf iets leuk van maken... 

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Memory Box
Bomen: Memory Box
Tent en kampvuur: Lawn Fawn






3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Weer een mooi creatie Nancy, fijne dag liefs Anita

Annemarie en Merit zei

Wat is dit een super leuk geboorte kaartje en wat een prachtig schilderijtje gaat er bij de kleine Nore aan de wand hangen dat heb je leuk gemaakt!!
Wat een verdrietig verhaaltje van de Pater, maar blij dat de kaart toch nog gezien is door hem en ik kan je gevoel goed begrijpen...daar doe je het voor....
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi geboortekaartje leuk hoe je het nagemaakt hebt van het origineel
wat triest dat pater Tony is ingeslapen maar gelukkig heeft de kaart toch nog mogen zien en was ie er blij mee
en fijn dat je kaart voor de zieke zo werd gewaardeerd daar doe je het toch voor
groetjes ellen