analytics

maandag 10 oktober 2022

Buttonkaarten voor Nora, Ciska en Emma

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze was weer goedgevuld... Dit is meestal mijn standaard-openingszin op maandag en ook nu weer helemaal van toepassing. 
Vrijdagavond zijn Eva en Noah blijven slapen. Caroline had wat te vieren op school. Ze kregen afgelopen week de hele week de inspectie over de vloer en ze hebben een goed verslag gekregen. Tijd dus voor een feestje met de collega's... Dat 'de dag van de leerkracht' ook in die week viel, was een reden extra om te vieren... 
Zaterdag moest manlief werken en ik ben met de kinderen dan naar de markt geweest en daarna ook de boodschappen nog gaan brengen naar nicht Godelieve en de bomma... Goedgevulde ochtend dus, ik heb zelfs geskipt voor het sporten. Na de middag kon ik dan toch nog even in mijn ateljee werken maar om 17u stond mijn mama hier al met opa Stanny en even later ook de kinderen. We zijn Chinees gaan uithalen om zo mama's verjaardag te vieren. 
Zondag hadden we de opening van ons theaterseizoen en ook dat werd gevierd met een brunch. Die mag ik telkens verzorgen dus was ik ook al van voor de middag in de weer. Daarna heb ik thuis nog een kado en een kaart gemaakt in mijn ateljee en toen was het weekend alweer voorbij. Wat gaat het snel als er zo veel te doen is... 

En nu wou ik vandaag de verjaardagskaart van mijn mama tonen en zie dat ik er nog geen foto's van gemaakt heb. Dus moet ik ze nog een keer terug gaan halen om dit te doen... Zal voor later zijn. 

Dus krijgen jullie nu ineens drie verjaardagskaarten met button te zien die ik voor vriendin Monique maak dit jaar. Deze gingen naar Nora, Ciska en Emma die respectievelijk 10, 8 en 7 jaar zijn geworden








3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

3 mooie kaarten Nancy! Liefs Anita

Diny zei

Wat een bezige bij ben je toch Nancy!
Drie mooie kaartjes met de buttons!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

Bij ons was het weekend heerlijk rustig dus lekker aan de kaart geweest en lekker zitten stansen en stempelen.
Oh dat klinkt zo bekend een kaart die verstuurd wordt om op de foto te zetten, gebeurd bij mij ook weleens.
wat heb je een mooie kaartjes heb je gemaakt leuk met de buttons met het cijfer erop en de andere leuke details
groetjes ellen