analytics

dinsdag 18 oktober 2022

Helena 25 - pop-up-kaart

Dag bloggers,

Over een gekke opdracht gesproken...
Nicht Godelieve belde mij. Of ik voor kleinzoon Yari een kaar wou maken die hij aan de verantwoordelijke van zijn vakantiejob wou geven. En dan ook graag met het pop-up-systeem van Karen Burniston want hij wou indruk maken... Er mocht ook veel kleur in maar geen regenboog... En ook geen bloemen maar wel met blingbling...
Euh... Ik vond het gemakkelijker om wat foto's te whatzappen naar Yari zodat hij zelf zijn papier kon kiezen... Ik stuurde hem dat al die wensen niet in 1 papierblok zaten en dat hij keuzes moest maken... En hij koos... Regenboogpapier met bloemetjes en geen blingbling... Het papier op zich was wat retro maar dat vond hij geweldig... En die tekst 'Good Vibes' moest er zeker op! 
En zo kwam deze kaart tot stand... De tekst vooraan heb ik dan ook op een wobble gezet. 

Papier: Bazzil en Action
Pop-up binnenkant: Karen Burniston
Cirkelmallen: Crealies
Cijfers: Crealies




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart kunstig gemaakt met al die rondjes. Liefs Anita

martina's kaartjes zei

dit modelletje blijft geweldig ! top in deze zomerse frisse kleurtjes
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en details goed idee om hem zelf te laten kiezen nu is het helemaal naar wens
groetjes ellen

Diny zei

Wat een super leuke pop-up kaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt, valt vast goed in de smaak!

Liefs, Merit en Annemarie