analytics

maandag 3 oktober 2022

Joepie jeej!

Dag bloggers,

Maandagochtenden zijn raar... Waarom word ik op vrijdag, zaterdag en zondag altijd spontaan wakker tussen 4 en 5 terwijl ik dan wel kan blijven slapen en moet op maandag mijn wekker mij steeds wakker maken? Dan heb ik meestal het gevoel dat ik nog uuuuuren zou kunnen slapen. Uiteraard ga ik op zondag steeds vroeger slapen dan de rest van het weekend. En gisteren lag ik al een half uur in bed en was ik zo net in 't slaap gevallen toen mijn gsm belde... Altijd verschieten dan... Mijn jongste dochter, licht in paniek, was onderweg naar haar beste vriendin. Die had gebeld dat ze brand in huis had en met haar 2 kinderen op straat stond. Elise er als de bliksem naartoe om de kinderen op te halen. Terwijl ze belde, hoorde ik een brandweerwagen, dat was nummer 3 al die op weg was naar daar. Ze moest vooraan in de straat parkeren omdat ze niet verder mocht en moest nog een heel eind te voet gaan. Ze was blij dat ik aan de andere kant van de lijn bleef hangen tot ze er was. Ze heeft de kinderen mee naar haar thuis genomen en de vriendin is uiteindelijk ook nog komen slapen. Bij mij heeft het toch nog een dik uur geduurd voor ik de slaap terug kon vatten... 
De brandweer had gelukkig de brand snel onder controle en na extra nazicht had de vriendin misschien wel thuis kunnen slapen maar toch... Echt gerust ben je niet hé? Het moet iets met kortsluiting van de wasmachine geweest zijn... 
Gelukkig is de brandweer steeds snel ter plaatse en kunnen we op mensen als hen rekenen als het even mis gaat... Dankjewel mannen!

Mijn kaart van vandaag ging naar jarige dochter Jolien. Zij en haar vriend Bart hadden er net een trip naar Vietnam op zitten... Dus was deze met de lampionnen wel heel toepasselijk...

Papier: Bazzil
Lampionnen: Marianne Design
Tekst: Carlijn Design





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterend en vrolijk kaartje. Wat schik zullen ze gehad hebben fijn dat Elise kon helpen. Liefs Anita

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart met al die ballonnetjes.
Wat een verhaal en gelukkig viel het mee.
Lijkt me heel erg om mee te maken maar gelukkig kwam de brandweer snel en kon dit gauw blussen.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat schrikken zeg als je wakker gebeld dat er brand is bij iemand die je kent
gelukkig is alles goed gekomen.
wat een mooi kaartje met de kleurige lantaarns erop daar word je blij van
groetjes ellen

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt. Fijn dat er niets ernstigs is gebeurd. Wel schrikken natuurlijk.

GerJanne zei

Nou dat is dan wel een geode reden om te bellen en dan vind je het vast minder erg dat je gestoord werd. Altijd eng hoor, een brandmelding.
Je kaart is lekker fleurig! Zo leuk...