analytics

woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam schakel 10 - oranje en nachtblauw

Dag bloggers,

Yeeh, het is woensdag en als het de laatste woensdag van de maand is, dan mogen we onze kaarten laten zien die we maakten voor het kleurenkaartenteam. Ik had mooi op tijd gereageerd op het bericht van Martina om mee te doen maar als ik vanaf mijn pc op het werk reageer tijdens mijn middagpauze, dan kan ik me niet aanmelden via Mr Linky... En dat was ik dan ook vergeten... Tot Martina me gisteren een berichtje stuurde... Ik stond niet mee op de lijst en ik ging toch mee doen? Gelukkig was ze zo alert en heeft mij er nog netjes bij gezet... 

Mijn kaarten maakte ik zondag pas. En eentje ben ik gisteren al gaan posten. Zij ging naar een kapperskennis die gisteren een K-ingreep moest ondergaan... Ik ga om de 4 weken naar de kapper en zij gaat elke week... We zitten daar op hetzelfde uur en ik ken haar al jaren... We maken dan ook altijd een praatje...
De kans is groot dat we haar daar een lange tijd niet meer gaan zien... En omdat ik toch nog mijn KKT-kaart moest maken, heb ik er meteen eentje voor haar gemaakt. Sinds zaterdag weet ik dat zij net naast mijn sportzaal woont, dus moest ik er zelfs niet voor rondrijden om ze in haar bus te steken. Ik hoop dat ze er wat moed uit kan halen. 

De andere kaart maakte ik als tweede. Wou dan toch ook nog wel een pompoen op mijn kaart verwerken. Leuk wel in deze kleurencombo... Ik vind het ook zo'n mooi papier... Wou er nog een nachtblauw met stippen bij verwerken maar mijn voorkeur ging er naar om deze mooie achtergrond zo te laten... 

Papier: Bazzil en Action
Tekst verjaardag: Lawn Fawn
Pompoen: Lawn Fawn
Tekst Hope: Cottage Cutz



En wat ben ik weer benieuwd naar jullie creaties! Ik probeer straks bij iedereen langs te gaan. Doen jullie dat ook? En laten jullie dan ook een berichtje achter? Da's altijd zo fijn om te lezen...

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Yes 2 hele mooie kaarten, fijne dag liefs Anita

Sarah zei

Het papier is ideaal voor deze KKT. Ik vind het tweede kaartje super mooi en dat zal haar zeker wat extra moed geven x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met de leuke kleuren combinatie, en leuke details mooie sterkte kaartje altijd fijn als er iemand aan je denkt
groetjes ellen

!neke zei

Super mooi !!!!
Prachtige ondergrond !
Groeten Ineke

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes en wat mooi dat je zo'n mooi kaartje stuurt met "hope"! Je schudkaartje is ook weer top gemaakt met deze kleuren. Helemaal geslaagd hoor! Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt in deze kleuren Nancy!
Groetjes Diny

Margreet zei

Ontzettend mooi zijn je kaartjes met dit gave papier geworden. Wat een gave 'schud'pompoen heb je gemaakt.
Wat lief van je om de kapperskennis een "hope" kaartje te sturen. Zij zal dit zeker waarderen.
xxx Margreet

Laurespage zei

Allebei je kaartjes zijn heel mooi met deze fleurige achtergrond.
Helemaal top.
Groetjes, laurette

Jantine zei

Wat een prachtige kaarten in de KKT kleuren, Nancy. En wat een geweldig dp in precies de goede kleuren!
Die kaart voor je kapperskennis is ook erg geslaagd. Mooie tekst.
Groetjes
Jantine

PIKO hobbyblog zei

Zo dat zijn 2 prachtige kaarten geworden en helemaal in de kleuren van het KKT.
Groetjes,
Pia

GerJanne zei

Het zijn twee mooie kaarten geworden! En bij jouw kapper hetzelfde als de mijne. Wat is het toch een rotziekte. Dat er aan haar gedacht wordt is al fijn!

chantal zei

Dat is me ook al gebeurt dat ik me vergeten aan te melden was, Maar eind goed al goed...
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Bedankt voor de keimooie verjaardagstaart.
Liefs Chantal

Henriët zei

Wat een toffe kaart! Altijd leuk om een schudkaart te maken.
En als ik nu naar jouw kaart kijk baal ik een beetje van mezelf.....ik heb dit papier ook gewoon in de kast liggen en heb er helemaal niet aan gedacht om het te gebruiken.
Dat je vorige maand mijn kaart van het KKT gemist hebt kan kloppen. Ik was te laat met aanmelden, stond dus niet op de lijst.
Groetjes van Henriët

Wilma zei

Dit zijn SUPER MOOIE kaartjes Nancy en "Hope" ook nog eens met een LIEVE boodschap en dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma ☺☺☺

martina's kaartjes zei

helemaal mooi werden je kaartjes ! en eh.... dan toch gezwicht voor de pompoenen zie ik, hahahahaha !
Natuurlijk zal je hope kaartje wat positieve invloed hebben, geen twijfel mogelijk
heel erg fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina













Femminde zei

Sorry ik ben een beetje later..
Maar je hebt 2 super leuke kaartjes om te laten zien. Heel mooi geworden. En nu maar hopen dat de kapperskennis er uiteindelijk weer helemaal bovenop zal komen.
Verder laat je ook weer andere toffe projecten zien. Leuk!!
Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Wat leuk dat je DP in de juiste kleuren hebt, daar hoeft niet veel meer bij. Twee toffe kaartjes

Nancy Soetaert zei

twee mooie KKT-kaartjes!
Ik denk dat je Hope-kaartje je kapperskennis veel deugd zal doen. Hopelijk zitten jullie snel weer samen bij de kapper!
Nancy