analytics

vrijdag 21 oktober 2022

Geboortekader en kaart voor Fil

Dag bloggers,

Hier nog snel een bericht voor ik Eva en Noah ga wakker maken. Straks komt mama Caroline terug thuis van haar week sportklassen en ze kijken er beiden naar uit. 
Hun was heb ik gisteren al gedaan, dus er gaan terug twee tassen met propere kleren mee naar huis. Dat scheelt alvast wat werk...

Hij heeft er lang op moeten wachten maar het plaatje moest dan ook helemaal kloppen. De traktor had ik al, de kindjes zijn later nog in mijn collectie gekomen en dan moest ik de tijd nog vinden om deze kader te maken. Maar ondertussen is hij al even bij de jonge ouders aangekomen. Fil, kleine broer van Vik en kleinkindje van Lieve, één van mijn workshoppers mag deze geboortekader in zijn kamer zetten. De kaart maakte ik dan voor de trotse grootouders. Ook Vik kreeg zo'n kader als geboortekado. Die zie je hier. 
Ik kreeg een berichtje van de mama van Fil dat ze er erg blij mee waren. Opdracht alweer geslaagd dus... 








5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oooh, hoe gek is dat ! jij hebt gewoon een traktor mal of wat ? Helemaal toppie zijn deze creaties
uiteraard zijn ze hier blij mee,
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Enig wat is dit leuk! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes en geboortekader wat gaaf die kindertjes op de trekker
groetjes ellen

!neke zei

Helemaal leuk weer !!!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Ah wat een geweldige kader! EN je kaartje is natuurlijk ook super!