analytics

donderdag 13 oktober 2022

elke donderdag een kerstkaart - hartelijke kerst

Dag bloggers,

Spannende ochtend. Over 8 minuten is dochter Elise hier en vertrekken we naar Zaventem. Normaal link ik mijn bericht om 6u aan het 52 weeks to Christmas-blog. Maar op dat moment zijn we op weg naar de luchthaven. Zoonlief komt thuis na 3 weken Afrika en hij landt vrij vroeg. Daarna ga ik nog werken en 's avonds nog op cursus... Het wordt een drukke dag... Dus hoop ik straks ergens tussendoor mijn kaart nog te kunnen linken. 

Deze week maakte ik iets heel anders. Ik zag het model ergens passeren op Instagram en maakte er mijn eigen versie van. Dus vandaag geen extra Rosina-kaart. Misschien volgen er later nog wel, hangt af van de inspiratie...
Deze keer moeten jullie het met deze doen...

Papier: Bazzil
Hart: X-Cut
Takjes: Memory Box
Tekst en label: Lawn Fawn



16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is schitterend Nancy!! Heel fijntjes met de takjes. Succes met je volle dag, liefs Anita

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart is dit zeg!!
Wat fijn om je zoon na drie weken weer te zien...
Succes met de drukke dag.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje inderdaad een erg leuk idee met de takjes uit het hart je kunt op instagram zoveel leuke dingen vinden
wat fijn dat je zoon weer thuis komt uit Afrika
groetjes ellen

marian zei

Heel stijlvol hoor deze CASkaart. Veel plezier met het ophalen van je zoon, altijd fijn als ze weer veilig thuiskomen.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Hele mooie, elegante kerstkaart met de takjes. Fijn dat je zoon weer veilig thuis is.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een chique kerstkaart Nancy, heel fijntjes met die takkes die door het hart steken. Fijn dat je zoon weer thuis is, vol verhalen natuurlijk, geniet ervan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

gerrie zei


Hoe kom je op het idee N ancy. Kleine dingen kunnen heel veel zeggen, en je laat toch van je horen. Het is gewoon een ontzettend apart en lief kaartje geworden. Lieve groeten, en een fijne vakantie.Gerrie.

Laurespage zei

Wat een super, super mooie CAS-kaart !
Helemaal mijn ding.
Groetjes, Laurette

Colien zei

Wat een leuk kerstkaartje, mooi met dit hartjes-doorkijkje!
Hopelijk zit je lange dag er nu op, je was er zó vroeg bij....
grtz Colien [52WTC]

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Wat heb je een mooie CAS kerstkaart gemaakt met het takje en de besjes. Heel sfeervol.
Pff, wat had je een drukke dag..., maar wel fijn dat je zoon weer thuis is.
Groetjes Antje

Diny zei

Wow.....wat een GAVE kaart Nancy!
Groetjes Diny

Jantine zei

Prachtige kaart, Nancy! En ik hoop dat je zoon goed is thuisgekomen en dat jij niet weer een heel avontuur met je auto hebt beleefd!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt. Heb goede dagen! Groeten Marjolein

Kaartenkraam zei

Prachtkaart, eenvoudig maar heel effectvol!
Fijn dat je zoon weer terug is, geniet van zijn aanwezigheid!

groetjes van Ank

Gina zei

Hele mooie CASkaart met de maretakjes ! Groetjes, Gina