analytics

vrijdag 30 september 2022

een kaart en een stoeltje voor Felix

Dag bloggers,

Wow, wat hebben jullie allemaal bezorgd gereageerd op mijn verhaal van gisteren. Ik kan jullie alvast vertellen dat ik mijn auto terug heb sinds gisteren... Onze bezorgde garagist heeft het hoogstnodige op dit moment budgetvriendelijk kunnen oplossen maar er komen dus echt nog serieuze kosten aan. Hij hoopt om het op deze manier toch nog een paar maanden te kunnen uitstellen. 

Straks hebben we een BBQ op het werk en ik ben gisteren samen met een van mijn collega's al het eten al gaan kopen. Vandaag wordt het een dagje in de keuken om de groenten te snijden en alles klaar te hebben voor straks. Ik maak ook een lekkere pastasalade klaar.  We hebben dit vorig jaar ook gedaan. Collega Oliver was in een vorig leven kok en we hebben sinds vorig jaar besloten dat we alles liever zelf doen dan een traiteur te laten komen. Wat je zelf doet, doe je beter, nietwaar? 

Vandaag laat ik nog een stoeltje op jullie los. Ik kreeg Felix zijn geboortekaartje met de vraag om een kaart te maken en een stoeltje te schilderen. De hoge kaart is de kaart van de ouders en de kleinere kaart is mijn versie. (om verwarring te voorkomen) (met dank aan vriendin Sandrine voor de stempel van de vogel want die had ik nu niet in mijn collectie zitten)
Ik denk niet dat ik meer moet vertellen, de foto's spreken voor zich, nietwaar? 







En dan wil ik nog even kwijt dat ik de uitdaging van '52 weeks to Christmas' van deze maand geweldig mooi vind. Blogmaatje Rosina wordt geëerd door het liften van haar eigen kerstkaart. Ik hoop echt dat er ongelooflijk veel mensen mee gaan doen. Ik ben alvast aan het brainstormen. Oktober wordt de kerstmaand van en voor Rosina 💗



4 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nancy,
zoals bijna altijd ben je ook nu weer vroeg uit de veren! Hoe jij dat kunt....je vroeg nog naar dat slapen van mij. Ik slaap meestal voor mijn nachtdienst en doordat ik al 23 jaar nachtdiensten doe lukt dat meestal ook. Als ik dan gewerkt heb, kruip ik mijn bed weer in tot een uur of half 12, 12 uur en ga dan weer om 19.00-19.30 uur naar bed tot 22 en dan werk ik weer...
Je stoeltje is helemaal geweldig! En dat kaartje. Niet te geloven hoe je dat gelift hebt! Supermooi.
En ja, mooi is dat he, dat Rosina geëerd wordt en herdacht.

Anita van Deur zei

Mooi hoor het stoeltje en de kaart!!, Gelukkig is hij zover weer gemaakt. Zelf maken is veel lekkerder en je weet wat je in je BBQ stopt! Veel plezier liefs Anita

Sarah zei

Leuk dit project. En wat je zegt over Rosina, daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik hoop dat ik tijd vind om haar kaartje te liften.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stoeltje in de stoer kleur ik had vroeger ook zo'n klein stoeltje op mijn kamer en daar zat ik uren op te priegelen met allerlei kraaltjes en lapjes de creativiteit zat er toen al in haha.
wat een leuk bijpassend kaartje heb je erbij gemaakt
heel veel plezier met de voorbereidingen en de BBQ
groetjes ellen