analytics

donderdag 8 september 2022

elke donderdag een kerstkaart - winterblues reeks 2

Dag bloggers,

Vandaag geen spannende verhalen... Hopelijk blijft het ook een gewone dag... Zij die de afgelopen dagen niet op mijn blog kwamen, ga maar even terugscrollen naar de vorige berichten dan kom je nog wel wat leesvoer tegen... 

Ik had het jullie beloofd, ik maakte vorige week tijdens het voetbal 24 winterblueskaartjes en ga ze in reeksen van 6 op jullie loslaten. Ze zijn dan wel allemaal hetzelfde model en formaat maar ze zijn ook allemaal weer net iets anders. Ik vond de labels zo leuk dat ik in eerste instantie niet kon kiezen welke ik zou gebruiken. En ze pasten dan zo mooi op het blauwe stippenpapier dat ik ze maar allemaal deed... En omdat ik twee dezelfde blokken papier had, (ja, soms gebeurt dat wel eens 😇), kon ik een dubbele reeks maken... Volgende week het vervolg met net iets anders papier... 
Vandaag dus de tweede reeks

Papier: Bazzil en Action
Sterren en kerstfiguren in hout uit voorraad
Touw ook uit voorraad






15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaartjes Nancy een fijne en gewone dag wens ik je toe.

Sarah zei

Een reeks maken is wel altijd extra ontspannend. Vandaag heb ik het einde van een reeks om te laten zien op mijn blog.
De labels zijn van een groot blok van de Action, denk ik, ze zijn tof. X

Caroline Cards zei

Heel mooi met de sneeuwkristal en het is een leuke serie!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Wat een super leuke winterblueskaarten heb je gemaakt! Hetzelfde papier, maar toch allemaal net iets anders door de figuurtjes. Wat een klus.. ben benieuwd naar de volgende series.
Eén zo'n spannend verhaal is wel genoeg hoor!
Groetjes Antje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke labels erop wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
groetjes ellen

gerrie zei


Tja het zijn simpele kaartjes Nancy, maar evengoed een teken van aandacht en liefde aan wie je het stuurt. Ik vind ze in ieder geval grappig en leuk.
Lieve groeten, Gerrie.

Diny zei

Wat een leuke serie Nancy....dat schiet lekker op he!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Heerlijk zo'n rustige dag met niks vreemd raars of engs!!!
Prachtige serie heb je gemaakt..
We hebben je bericht nog gelezen hoor bij de kikkerkaart.
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

En ook dit is een leuke reeks geworden Nancy. Dit tikt lekker door zo. Gelukkig dat er niets spannends meer gebeurd is hihi, het was me nogal wat.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een prachtige serie kaartjes, heb je weer gemaakt. En ik heb inderdaad even terug gelezen, wat een avontuur weer tijdens het wegbrengen van je moeder en opa. Gelukkig had jij geen schuld en was de motorrijder ongedeerd.
En wat een prachtig lied voor Loesje,ik had tranen in mijn ogen.
Schitterend.
Ik wens je een prettig weekend en gaat het halen vrijdag zonder tegenslag.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuke serie kaarten weer, Nancy. Dit stippenpapier is leuk! Ben altijd dol op stipjes.
En ik heb inderdaad even terug gescrold en gelezen, jouw leven is niet saai :-)
Mooie voorstellingen in het theater, spannende avonturen op de weg...ik hoop dat je mama en opa Stanny lekker genieten aan de kust.
Vandaag is het hier in elk geval al beter dan voorspeld.
En je liet ook weer mooie creaties zien.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke serie heb je weer gemaakt Nancy, bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

!neke zei

Super leuke serie !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjolein zei

Ah, wat leuk zo'n serie! Ik snap het wel, het zijn hele leuke labels.
Gelukkig vandaag geen toestanden, wat een weekje. Groetjes Marjolein

PIKO hobbyblog zei

Wat een leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Pia