analytics

vrijdag 2 september 2022

Aardbeien-kaartendoosje...

Dag bloggers,

Nu zit ik hier al zo lang te reageren op het KKT en op de kerstkaarten van gisteren dat ik bijna vergeet om een nieuwe post te plaatsen... En wat sta ik ver achter met posten, vandaag begin ik aan juli... Ach ja, zo heb ik een hele wachtrij voor als het hier een beetje stil valt. (wat niet direct op de planning staat)

Begin juni was vriendin Sandrine jarig en naar haar ging dit kaartendoosje. Wat ben ik hier fan van... Nog niet zo veel van gemaakt maar het blijft fijn om te doen. 
Het werd wel met enthousiasme onthaald, da's ook fijn, niet? 
Ik vond het zo fijn dat ik er meteen 2 maakte, zo heb ik er nog ééntje in mijn ateljee staan... 

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Doosje, aardbei en stempels: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics




3 opmerkingen:

Sarah zei

Als je een blogrondje doet, dan vliegt de tijd. Maar met dit tafereeltje vergeet je even de tijd, de hectiek van het begin van het schooljaar. Ik wil graag dat muisje zijn in aardbeienland. Heel tof kaartje xx

Anita van Deur zei

Ook al zo`n super leuk aardbei doosje. Fijne dag!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doosje ik heb er al verschillende van langs zien komen ze zijn zo leuk om tafereeltjes in te maken de muisjes met de aardbeitjes zijn zo leuk heb ze ook
groetjes ellen