analytics

maandag 19 september 2022

bloemen voor een verjaardag...

Dag bloggers,

Wat een weekend! Vrijdag ben ik met vriendin Ils onze verjaardag al gaan vieren. We hadden ons jaarlijks shoppingdagje en zijn deze keer naar Breda gereden. Daar hebben we de hele dag jas aan, jas uit, paraplu wel, paraplu niet, winkel in, winkel uit gelopen... Wat een weer! Maar dat kon de pret niet bederven... 
Wat was het fijn om zaterdag bij het ontbijt mijn verjaardagspost te openen. Ik heb gelezen dat er nog kaartjes onderweg zouden zijn, dus wacht ik nog even met een foto te posten. Maar alvast een dikke dankjewel aan Annemarie en Merit, Monique, Anita, Ellen en Diny voor de leuke verjaardagskaarten. De kaart van Martina stond hier al een maand te blinken. Zij bracht ze al nog voor ze op vakantie vertrok. Mijn voornemen in mijn nieuwe levensjaar is om echt een keer te proberen om mijn kaarten zelf nu ook eens op tijd te versturen. 
Mijn verjaardag zelf was wel gezellig. Altijd fijn om op een zaterdag te verjaren. Na de middag zijn mijn kinderen, mijn vriendin Ils en 'de bomma's en bompa's' taart komen eten... Dat was al gezellig. 's Avonds hadden de kinderen een verrassingsuitje geregeld. We zijn gaan eten in een leuk restaurant en daar zaten  vriendinnen Ils en Sonja met hun mannen ons op te wachten... Ook Sonja had een geweldige zelfgemaakte kaart bij.
Over een geslaagde verrassing gesproken! Ik kan er alweer een jaartje tegen!

Vandaag wat verjaardagskaarten. Deze maakte ik voor nicht Godelieve. Zij geeft heel graag bloemenkaarten met verjaardagen. De eerste kaart maakte ik al in juli. De twee onderste zijn van deze maand. Ik had het mooie bloemenpapier nog in de buurt liggen en wou het meteen opwerken. En wat een verrassing... Toen ik zaterdag haar boodschappen bracht, kreeg ik één van de kaarten zelf terug voor mijn verjaardag... grappig toch? 









 

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes heb je hier staan !
alsnog een dikke proficiat met je verjaardag, geniet nog lekker van je nieuw levensjaar
liefs, Martina
x

Caroline Cards zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijn dat je genoten hebt!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Wat fijn dat je verjaardag zo gezellig was Nancy!
Je hebt zelf ook weer twee prachtige kaartjes gemaakt!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat fijn om te lezen dat je een gezellige verjaardag hebt gehad en dat je leuke post hebt gehad blij dat de mijn toch op tijd was
wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt wat een mooi bloemenpapier heb je gebruikt
groetjes ellen

chantal zei

Zo leuk te lezen datje een heel verjaardagsweekend had.
Je hebt al mooie kaarten gehad, mijne is al een weekje onderweg..
Proficiat Chantal

Femminde zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat een mooie bloemenkaarten!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ahhhhhh.... dan is mijn kaart dus te laat! Wat jammer, nou ja, misschien heb je hem intussen al gekregen? Het klinkt allemaal erg gezellig. De kaartjes zijn mooi! En begrijp ik het nou goed dat je er een voor je verjaardag kreeg? Van eigen hand? Hahahaha, dat is grappig!