analytics

woensdag 28 september 2022

Kleurenkaartenteam schakel 9 - grijs en stevig oranje

Dag bloggers,

Yeeh! Het is de laatste woensdag vandaag en dus ook kleurenkaartenteam. 
Bij het grijs dat ik vorige maand als kleur opgaf, heeft Chantal er voor deze maand stevig oranje bij gekozen. En omdat pompoenen deze periode misschien logisch lijken, ze waren ook het eerste waar ik aan dacht, heb ik deze alvast niet gemaakt... Ik probeer altijd wel iets te zoeken in de kleuren van de maand dat niet zo voor de hand liggend is... Ik zal dan ook nooit bloemen of vlinders op mijn kaarten zetten... (en wat ook zeker niet wil zeggen dat het volgende maand geen pompoenen worden, wie weet...)

Toen ik over deze kleuren begon na te denken, dacht ik aan Stella, onze lieve poes... En zo kwamen deze kaarten tot stand. Ja, het werden er ineens twee omdat de rand-snijmal voor 2 vlakken zorgde en ik kon de andere toch niet weggooien... Dus werd het een oranje kaart met grijze rand met oranje binnenstuk en ook omgekeerd... En zo begon ik te puzzelen met de zetels en de fotokaders... 
Eรฉntje is al gereserveerd en onderweg naar een jarige workshopper... De andere mag in de voorraad... 

Papier: Bazzil en Action
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn




Hier is Stella-poes... Mijn muze voor deze kaarten...




Ik ben echt benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben en ik kom zeker kijken straks! Gaan jullie zelf ook bij iedereen langs en laten jullie ook een reactie achter? Hier de lijst van alle deelnemers:


23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 schattige kaartjes zijn zulke leuke poesje op je kaart! Fijne dag liefs Anita

martina's kaartjes zei

hahaha, twee leuke kaartjes waarop je een leuk tafereeltje op hebt samen gesteld, geslaagde kaartjes werden het zo
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Colien zei

Twee heel leuke KKT-kaartjes, tof met de poezen (in de lijstjes)!
grtz Colien

Caroline Cards zei

Het zijn 2 super mooie kaarten met deze leuke stempels!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een mooie kaartjes met al die schattige poesjes erop leuke kleuren combinatie
groetjes ellen

Diny zei

wat heb je twee gezellige kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Nancy!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een enige poezenkaartjes, Nancy.
Het zijn leuke kaarten geworden in de KKT kleuren.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Leuke huiselijke kaartjes.
Leuk die fotokaders.
Grietje

Wilma zei

Wat een LIEVE, SNOEZIGE kaartjes zijn dit Nancy met poesjes op de bank en aan de muur.
Liefs Wilma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Femminde zei

Weer heel anders dan de rest wat ik tot nu toe zag maar ontzettend leuk gemaakt met die schattige katjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Oh super leuk al die katjes, Nancy! En ja, met zo'n randmal heb je er 2 voor de prijs van 1, dus logisch dat je er meteen een extra maakte.
Ik zag dat ik me vergist had en dat we het grijs aan jou te danken hadden. Maakt niet uit, het is sowieso een mooie combi. Ik dacht ook aan pompoenen, maar nu nog even niet. Wie weet volgende maand...
Groetjes
Jantine

!neke zei

Beide heel leuk !!!
Groeten Ineke

Wilma zei

Dank je wel Nancy, ik heb het inmiddels gewijzigd. Ere wie ere toekomt.
Liefs Wilma ☺☺☺

Claudia's kaartjes zei

Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Henriรซt zei

Wat een schattige kattenkaartjes. Leuk zo met de tekst die bovenaan net boven de rand uitpiept. Ik had helemaal niet aan pompoenen gedacht!
Groetjes van Henriรซt

Laurespage zei

Nancy, wat een leuke kaartjes, superlief.
Groetjes, laurette

chantal zei

Oooh en aah ze zijn zo lief
Liefs Chantal

Nelleke zei

Wat een gezellige kattenbedoening is het bij jouw op de kaartjes. Leuk zeg. Ik merk zo wie zo wel dat je er vaker meer dan 1 maakt. Als je toch bezig bent. groetjes, Nelleke

Marfien zei

Twee dotjes van kaarten, echte schatten met deze ondeugende poesjes

GerJanne zei

Ach wat een enige kaartjes! ZO leuk met die kleine poesjes. Stella als inspiratiebron...

Nancy Soetaert zei

prachtige poes! Je poezenkaarten in de KKT-kleuren zijn superleuk, zo grappig ook met die familiefoto's aan de muur ;-)
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Wat schattig met de poesjes op de zetel en in de lijstjes. Wat een auto verhaal! Gelukkig dat je geen ongeluk deed, nu hopen dat het snel gemaakt wordt. X

PIKO hobbyblog zei

Ach dat zijn leuke kaarten geworden zo met die poezen. TOP
Groetjes,
Pia