analytics

dinsdag 20 september 2022

nog een bloemenkaart

Dag bloggers,

Gisteren zat er nog een kaart in de brievenbus. Dankjewel GerJanne... Maar ik kreeg nog reacties en er zijn er nog onderweg... leuk!!

Ik zit in de week van de bloemenkaarten... Gisteren toonde ik kaarten die ik voor nicht Godelieve maakte. Deze was voor haar zelf. Ik maakte deze kaart voor haar eigen verjaardag. Nu ik er over nadenk... De eerste kaart van gisteren kreeg Godelieve van haar dochter Wendy. De andere kaarten maakte ik omdat Godelieve er zelf had gevraagd. Wel met hetzelfde papier maar op een ander tijdstip... Tja, ik maak zo veel kaarten dat ik zelf af en toe vergeet wie welke aan wie gegeven heeft... haha!! 

Zelf vind ik dit papier weer super mooi. Er zit zo'n leuke glans op. Morgen volgt er nog eentje die ik maakte met dit papier... 




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, schudkaartjes scoren altijd goed ! mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp leuk de kleine bloemetjes in het schudgedeelte
komt bij ook wel voor hoor dat ik soms niet meer naar wie welke kaart is gegaan
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Prachtig bloemenkaartje, fijn dat je zo hebt genoten van je verjaardag (heb even terug gelzen).
Liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Het is een heel leuk kaartje Nancy! Leuk zo'n schudgedeelte en dat papier is ook super! En ik kan me dat wel indenken dat je niet meer weet welke je aan wie geeft. Hihihi, zou toch wat zijn als je dat allemaal moest onthouden.