analytics

dinsdag 13 september 2022

Klaas 7 en verrassingspost!

Dag bloggers,

Gisteren liet ik jullie de kaart zien die ik voor Marieke maakte. Maar haar broer Klaas was ook jarig geweest en voor hem dus ook een kaart. Zijn lievelingsdieren zijn kameleons en ook die had ik in mijn collectie zitten... Ikke blij! Want hoe begin je daar anders aan? Ik kleurde ze in de kleuren die hij wou en maakte ook voor hem zo'n geweldig platform-kaartendoosje... De kameleons zitten dan wel op een houten stok maar ik heb ze bevestigd op gekleurde ijsstokjes die er bij pasten. Dat gaf ook meteen nog wat extra kleur... 
Klaas vond het super en zijn mama en papa dus ook...



Gisteren schreef ik het al... Afgelopen vrijdag zat er al verjaardagspost in mijn brievenbus... Een omslag zonder afzender en hij komt uit Rotterdam... Spannend! Ik zag al op vershillende blogs dat jullie je verjaardagspost ongeopend laten staan tot op jullie verjaardag. Wel, hij staat hier netjes in mijn ateljee te wachten. Zaterdag maak ik mijn post dan open! Ik kijk er enorm naar uit!!


En nu merk ik plots iets heel raar... Mijn post van gisteren is niet meer helemaal zichtbaar op mijn startscherm. Ik moet zelf klikken op 'meer lezen' en dan komt hij helemaal tevoorschijn. Zien jullie dat ook zo? 
En heeft iemand dit al meegemaakt? 
Ik heb hem gekopiëerd en in een nieuwe post geplakt maar dan zie ik net hetzelfde. Dat is de eerste keer in meer dan 10 jaar dat ik dit meemaak... raar... 


3 opmerkingen:

Sarah zei

Wat was er veel te lezen in je post gisteren en vandaag. Wat indrukwekkend die grote aap in bloemen. Terechte winnaar!
Je maakte twee hele mooie kaartjes voor de jarigen met hun lievelingsdier.
En wat je opmerkte op je blog, zag ik eergisteren ook ergens bij mij bij een oudere post, er stond ineens meer lezen.... blogger doet gewoon zijn eigen zin, maar het houdt ons niet tegen om er mee verder te gaan! Fijne dag!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartendoosje heb je gemaakt ook voor Klaas met de kameleons wat een leuk tafereeltje is het geworden
ja ik zie het ook op je blog het bericht staat er niet meer alleen voor meer lezen en dan moet je dat aanklikken om bij het bericht te komen en dan zie je het helemaal dit heb ik ook nog nooit gezien
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat een leuke kaart voor Klaas. Net als die voor Marieke en dan ook met zijn lievelingsdieren...
Ik weet niet of ik dat bij jou zag. Ik zie dat wel bij anderen, maar die hebben een andere lay-out van hun blog. Heb je niet wat zitten experimenteren met lay-outs?