analytics

donderdag 22 september 2022

elke donderdag een kerstkaart - winterblues 4

Dag bloggers,

Yeeh, het is donderdag en daarmee ook mijn laatste werkdag van de week, ook poetsdag voor ik ga werken maar vooral kerstkaartendag... 

En laat mij nu aan het einde van mijn serie winterblueskaarten zitten... OK, het lijkt misschien steeds hetzelfde maar ze zijn echt allemaal verschillend... Voor de uitdaging van vorige maand maakte ik een serie kaartjes. Het werden er 24 en die liet ik in 4 series op jullie los... 
Hier zijn dus de laatste en ik geef jullie meteen de hele serie nog een keer kado. 







17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Het is een hele leuke serie en jij hebt flink wat voorraad nu!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Wow....zo bij elkaar gezien is het een hele gave serie Nancy!
Groetjes Diny

Diny zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt Nancy! Allemaal dezelfde layout, maar toch net iets anders door het dp en de embellishments. Heerlijk om alvast zo'n voorraad te hebben.
Groetjes en werk ze vandaag,
Antje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het label erop deze keer met schattige hertjes
leuk om de hele serie zo bij elkaar te zien
groetjes ellen

Epie zei

Superleuke serie kerstkaartjes Nancy , toppie
groetjes Epie

gerrie zei


Nou een gave serie Nancy, heb ze nog eens goed bekeken.Als ik jou was zou ik nog zo'n serie maken als je er tenminste nog zin in hebt, dan zit je a ltegen de 60 kaarten en ben je voor dit jaar snel klaar mee. Lieve groetjes Gerrie.

Annemarie en Merit zei

ons verveeld deze serie niks hoor. blauw en kraft een prachtige kleurencombinatie...
en het zijn van die leuke plaatjes...
ik zou willen dat wij dat ook konden een serie maken...die van vandaag het ik er voor het eerst 4 van gemaakt...ook allemaal verschillende maar wel met dezelfde bloemen...
heerlijk even een inhaalslag.
Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Wat een leuke serie zo bij elkaar, dat tikt lekker aan in aantal!

groetjes van Ank

Jantine zei

Hele mooie reeks, Nancy! En zo leuk om ze ook allemaal samen weer te zien!
Lekker bezig!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk met die houten figuurtjes erbij Nancy. Een hele gave serie kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Gina zei

Een leuke serie kaarten ! Groetjes, Gina

Angelique zei

Wauw dat is nog eens een mooie serie labelkaartjes, zo groeit je stapel lekker. Ook zie ik een mooie serie bloemkaarten, wat een mooi dp.
lieve groetjes Angelique

Marjolein zei

Hartstikke leuk! Wat een fijn idee dat je er al zo lekker veel klaar hebt in zo'n korte tijd. Groetjes Marjolein

!neke zei

Prachtige serie !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Dora zei

Tjee...wat een serie. Zo veel! Mooi om te zien

Nancy Soetaert zei

Ik loop zo achter met reageren op de kerstkaartjes van vorige week, sorry!
Leuke kaart, leuke reeks, leuke reeksen...
Groetjes
Nancy 52WTC