analytics

dinsdag 27 september 2022

Dag bloggers,

Wat een weer... Het giet hier al de hele ochtend/nacht en ons dak achteraan ligt nog steeds niet helemaal dicht... Het water blijft binnenlopen... 't mag van mij wat minderen maar de volgende dagen zien er niet zo goed uit. Hopelijk krijgt manlief de voorbereidingen snel klaar zodat de dakwerker het kan komen afwerken... Maar 't blijkt meer werk dan hij ingeschat had... 

Vandaag heb ik een sterktekaart om te laten zien. Een man van het management team van dochter Laura heeft kanker en ook al wil hij er zelf niet te veel drama rond maken, de collega's wilden toch een kaart voor hem om hem te steunen. En dat werd deze... Ik vond niet meteen de juiste 'lintjes-kleur', dus heb ik het maar in deze sobere tinten gehouden... Het bruin is echt wel een mooie kleur. De collega's waren alvast blij om iets in deze kaart te mogen schrijven voor hem... 


En ondertussen is zoon Yannick al van zaterdag op safari in Afrika. Voor ons wil dat zeggen dat wij zelf terug de volle 3 weken zelf mogen koken. Normaal is hij meestal de kok in huis omdat hij na de middag al thuis komt. Vanmorgen heb ik mijn boontjes en aardappels al gekuist en geschild, alles staat al klaar voor vanavond. Ik ga op dinsdag sporten na 't werk en manlief gaat ook niet vroeg thuis zijn. Het eten zal dus snel klaar zijn straks... 

Over het vertrek van Yannick moet ik nog wat vertellen, maar da's voor later... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart mooie keuze van papier en tekst. Gat mis je wel als de kok van huis is. Fijne dag liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi rustig kaartje mooi dp heb je gebruikt
zal wel wennen zijn om zelf te koken
op het moment dat ik dit type komt het hier met bakken uit de lucht lekker weer om straks een kaartje te gaan maken
groetjes ellen

GerJanne zei

Mooie kaart om iemand sterkte te wensen! EN hoop te houden!
En succes met koken! Kun je alvast wennen als Yannick het huis uit gaat! ;-)