analytics

maandag 5 september 2022

Jens 15

Dag bloggers,

Hebben jullie op maandagochtend ook altijd het gevoel dat het weekend veel te snel voorbij is gegaan? Ik alvast wel... Vrijdag had ik wel twee zieke kindjes in huis, dus niet echt kunnen doen wat op de planning stond... Die zijn trouwens het hele weekend ziek gebleven en kunnen ook vandaag nog niet naar school, wat ze echt wel jammer vinden... 
Vrijdag en zaterdag hadden wij Steven Goegebeur op bezoek in ons theater. Altijd fijn om een voorstelling van hem te mogen geven/zien... Mijn mannen hebben het hele weekend gewerkt, en in plaats van thuis te genieten, ben ik de hele zaterdag in de weer geweest met kapper, boodschappen en zo... Gisteren dan wel in mijn ateljee kunnen werken en 's avonds hadden we een etentje voor opa Stanny zijn verjaardag... Ik kreeg ook nog een instagram-lesje van dochter Elise. Benieuwd of ik alles onthouden heb, haha!! Ik moet er vooral op letten om mijn kaarten nu ook met mijn gsm te fotograferen want de foto's van mijn toestel zijn te zwaar om naar mijn gsm door te sturen... jammer... En nee, ik kan niet fotoshoppen om ze kleiner te maken... 

Jens werd deze zomer 15 jaar en zijn lievelingskleur is blauw. Zijn verjaardagskaarten mogen dat dan ook zijn... 


Deze kaart maakte ik naar voorbeeld van een van mijn workshopkaarten van deze zomer... 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Weekend is omgevlogen Nancy, een prachtige kaart voor Jens! Liefs Anita

martina's kaartjes zei

helemaal leuk geworden, deze kaart !
grtjs, martina
ps wil ik je misschien een snel lesje 'photoshop' komen geven dan ? Hahahaha....

Sarah zei

Leuk! Succes met je leuke kaarten te plaatsen op Instagram 🤣. Je zal wel snel bij leren! 👍

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige beer erop,
wat zielig als de kindjes ziek zijn ik hoop dat ze snel weer opknappen
ik moet zeggen ik kan wel fotoshoppen maar soms wordt het er niet mooie van als je het verkleind je krijgt vaak een minder scherpe foto dat is tenminste mijn ervaring
groetjes ellen

GerJanne zei

Leuke kaart voor Jens! En Instagram, ik snap er nog veel van en vind het veel te vluchtig!
Hopelijk zijn de kindjes snel beter!