analytics

vrijdag 16 september 2022

happy birthday to you - flamingo

Dag bloggers,

Vandaag is het vriendinnendag... Ils, mijn jeugdvriendin en ikzelf schelen net 7 dagen. Zij was vorige zaterdag jarig en ik mag morgen een kaarsje meer uitblazen... En dus plannen we telkens de vrijdag tussen onze verjaardagen een shopdagje in. Normaal gaan we elk jaar ook op onze verjaardag bij elkaar op bezoek maar zij was vorige week nog met vakantie en dus niet thuis. Doordat er deze week ook 's avonds veel op onze agenda's stond, hebben we elkaar nog niet gezien. En zo komt het dat ik pas gisteren haar verjaardagskaart maakte... En daar ben ik even zoet mee geweest... Ik ben er om half 8 aan begonnen en was er om kwart na 1 mee klaar. Ondertussen kwam er nog wel een vriendin kaarten ophalen dus dat gaf ook wat achterstand. Het is een keer iets anders dan 24 kaartjes op 1 avond maken hé? Haar kaart laat ik later nog wel zien. 

De zomer loopt op zijn einde en dus kan deze nog net op de valreep... Ik haalde mijn inspiratie op de blog van Cornelie. Zij maakte deze kaart ergens in juni. En ik vond ze zo leuk dat ik er mijn versie van wou maken. Dus aan Cornelie bedankt voor de inspiratie... Soms is het gewoon leuk om zelf eens niet te moeten nadenken... 

Papier: Bazzil
Flamingo, golven, bomen, teksten, label: Lawn Fawn


Ondertussen staan er hier al 5 mooie omslagen te wachten om morgen open te maken. Ik heb een sterk vermoeden dat het allemaal zelfgemaakte kaarten zijn... Want eerlijk... Andere kaarten krijg ik bijna niet. Er zijn nog weinig mensen die kaartjes sturen. Zo is het al gebeurd dat ik met mijn verjaardag juist geteld 3 kaarten kreeg... En dat na een heel jaar kaarten maken en versturen... Raar was dat wel... Maar ondertussen heb ik een heleboel kaartenvriendinnen en dat maakt jarig zijn toch wel leuker! 
Alvast dankjewel aan de verstuurders! ik heb zelfs niet op de achterkant gekeken van waar ze komen... De postzegels verklappen wel dat het er 3 uit Nederland zijn en 2 uit België... 

Fijn weekend allemaal!
Wij gaan er hier morgen een feestje van maken!

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

He, die herken ik ! Hele leuke en gezellige kaart die hier aan mijn kast hangt te 'bungelen' geslaagd kaartje !
veel plezier vandaag,
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gaaf kaartje met de flamingo ik waan me helemaal in tropische sferen, gezellig al die post hè ja het is jammer dat er steeds minder wordt verstuurd, mijn verjaardag wordt vaak vergeten ik nl op 29 februari jarig of je krijgt ze allemaal te laat want dan denkt men er ineens aan gelukkig zijn de bloggers altijd heel trouw zodat je altijd een mooie zelfgemaakte kaart krijgt altijd genieten op je verjaardag heerlijk 's morgens bij een kopje koffie de post open maken
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

oh da kaartje is echt leuk
Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Dora zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je verjaardag

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nancy en ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt (gehad). Ik mag maandag weer een kaarsje uitblazen dus wij zijn kort na elkaar jarig ;) Een leuke traditie met je vriendin, jammer dat dit jaar niet lukte. Je hebt een superleuke zomerse schudkaart voor haar gemaakt. Ik vind hem top en dat is het fijne aan bloggen, soms doe je lekker inspiratie bij elkaar op.
Fijn weekend nog.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Nancy,
ik hoop dat mijn kaart er ook bij zat. Zo niet, dan komt hij nog!
Jouw kaart voor Ils is geweldig!! ZO leuk met de flamingo en het schudgedeelte! Heel fijne verjaardag!