analytics

maandag 26 september 2022

Paulien 8

Dag bloggers,

Vandaag laat ik jullie een van de kaarten zien die ik maakte in het jaarthema voor vriendin Monique. Een heel jaar kaartjes voor al haar kleine vriendjes in 1 thema. Dit jaar krijgen ze allemaal een button met hun leeftijd op hun kaart. Paulien werd 8 en kreeg deze leuke kaart...


En kijk nu toch een keer welke mooie kaarten ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik heb een weekje langer gewacht op ze te tonen want er waren er nog een paar onderweg...


Grappig is wel dat er 2 bij zitten die ik zelf maakte... En dan ook nog eentje van een workshop die ik gaf... Grappig toch? Manlief had er gewoon een uit mijn voorraad genomen. Nicht Godelieve had er een paar besteld waarvan er één voor mezelf was blijkbaar en mijn mama had de mooiste kaart van de laatste workshop voor mij geschreven... Ze heeft ze wel zelf gemaakt... Verder een dikke dankjewel aan alle blogvriendinnen voor hun leuke kaarten! 






5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

buttons ! altijd leuk en een groot succes ! mooi kaartje
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt wat een schattig hertjes dp heb je gebruikt. wat lijkt me dat lastig om een heel jaar kaarten te maken in het zelfde thema ik zou dat niet kunnen knap hoor
wat een hoop leuke kaartjes heb je gehad voor je verjaardag
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje voor Paulien en mooie kaarten gekregen. Liefs Anita

GerJanne zei

Leuke kaart voor Paulien. Zo heerlijk roze!
En de kaart voor het 62 jarig huwelijk hieronder is ook heel mooi!
Leuke kaarten heb je gekregen voor je verjaardag. Het verhoogt echt de feestvreugde he?!

Dora zei

Mooie kaart en wat leuk al die kaarten en grappig dat er kaarten bij waren die van jou afkomstig waren of via workshop. Leuk!