analytics

woensdag 14 september 2022

Succes!

Dag bloggers,

Alle goeie dingen bestaan uit 3 en omdat ik toch de week al ingezet heb met de platform-kaartendoosjes van Lawn Fawn, ga ik er nog even mee verder. Deze maakte ik voor dochter Elise toen ze aan haar nieuwe baan begon. Zij bakt nog steeds taarten maar sinds enkele maanden werkt ze nu ook bij een bakker. Niet zo maar een bakker... Vanaf de kleuterklas was ze bevriend met de oudste dochter van de eigenaars van de bekendste bakkerij in onze gemeente. De ouders van dat meisje waren al de 4de generatie van de bekende bakkersfamilie. Elise ging op woensdag regelmatig mee naar de bakkerij. Ze vonden het fijn om achter de winkel te spelen. Toen de mama aan de meisjes ooit vroeg of zij later ook in de bakkerij zouden werken, antwoorden de twee zusjes met een dikke nee. Ze wilden dat zeker niet doen... Elise had toen vrolijk gezegd dat zij dan de bakkerij wel zou overnemen... En nu, jaren later werkt ze er ook echt. Gewoon omdat ze dat graag doet en het perfect kan combineren met haar taarten-bakken wat ze ook nog steeds professioneel doet. 

Dus bij haar eerste werkdag daar, bracht ik haar een bezoekje en dit kaartje... 
Mijn eigen foto's waren niet zo scherp, dus heb ik Elise gevraagd om een nieuwe foto te maken. Het doosje zelf is licht watergroen en de details maakte ik in rozé want dat is Elise's lievelings-bling-bling... 

Papier: Bazzil en Action
Doosje, strikje en klavertjes: Lawn Fawn
Tekst: Boekenvoordeel


En de verjaardagspost groeit aan... Na de kaart die ik vorige maand al van Martina kreeg, zij wou zeker niet te laat zijn ;o) en de omslag van vrijdag, kwam er gisteren nog een omslag uit Nederland aan... Spannend!! Ik kijk er naar uit om ze zaterdag samen open te doen... 
Dat doet mij wel beseffen dat ik zelf ook eens moet leren om op tijd mijn verjaardagskaarten op te sturen... Ik beloof hierbij plechtig beterschap! 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wat is deze gaaf! Klavertjes vier passen helemaal bij het succes wensen.
En wat een leuk verhaal van Elise. Wei weet gaat ze ooit echt de bakkerij overnemen!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doosje voor Elise leuk met de klavertjes erin verwerkt
leuk werken bij een bakkerij als je zelf ook graag bakt
spannend hè al die post die binnen komt
groetjes ellen