analytics

dinsdag 6 september 2022

Jens 15 - vervolg

Dag bloggers,

Voor Jens zijn 15de verjaardag mocht ik nog een tweede kaart maken. Deze was van zijn mama en papa... Blauw mocht ook hier de hoofdkleur zijn en het was zomer en ze gingen als verrassing een paar dagen naar zee. En daar mogen ijsjes dan niet ontbreken. En zo kwam deze kaart er...  




De zee... Altijd fijn om er naartoe te gaan... En dat ga ik dan vanmorgen ook doen. Ik nam een halve dag verlof want mijn mama en opa Stanny gaan er een paar dagen genieten. Dat hoop ik toch. Het weer zit voorlopig niet mee maar aan zee trekt het altijd wel sneller open. Die hoge temperaturen gaan er alvast niet zijn en dat hoeft voor hen niet... Jammer dat ik zelf maar gewoon heen en weer rijd. Vandaag breng ik hen er naartoe en vrijdag ga ik hen terug ophalen. Dan ga ook zeker op tijd vertrekken. Misschien zit er dan wel een extra wandeling in... 




5 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Nancy!!
En ja aan zee zijn is altijd lekker. Geniet maar van je momentje.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Leuk kaartje, fijn een paar dagjes aan zee!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaart zo leuk met de ijsjes erop en ertussen stoere blauwe kleuren helemaal super
geniet lekker van je ochtendje aan zee
groetjes ellen

!neke zei

Leuke kaart !!!!!
Geniet maar van de zee !!!!
Ook al is het kort !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Ah.... jij bent ook taxichauffeur! Dat ben ik ook donderdag!
je kaart voor Jens is weer gaaf, vooral als je weet dat hij van ijs houdt.