analytics

donderdag 1 februari 2024

elke donderdag een kerstkaart - schud-sneeuwman

Dag bloggers,

Donderdag is kerstkaartendag. En alhoewel de regels bij 52 weeks to Christmas gewijzigd zijn en we nu een hele maand hebben om aan de uitdaging mee te doen, was mijn voornemen om het toch maar steeds op de eerste week te doen om het zeker niet te vergeten. En wat blijkt... Het is mij de eerste keer niet gelukt. Ik moest dan ook persé afgelopen zaterdag 6 kaarten voor het kleurenkaartenteam maken hé... De kerstkaart stond ook op de planning maar dat is er dan niet van gekomen. 
Als de regels niet veranderd waren, had ik gisterenavond mijn kaart zeker nog gemaakt. Maar ik ben na het eten naar de repetitie van onze volgende productie geweest. Had in ons theater nog wat afspraken te maken en zo. Daarna ben ik mijn volledige kleurenkaartenrondje nog gaan doen. Ik had me ook in mijn ateljee kunnen zetten maar heb de keuze gemaakt om jullie een bezoekje te brengen. 
En vanmorgen lukt het mij niet meer om nog snel een kaart te maken. Heb nog theaterdingen te doen. Ik ben secretaris en er moeten dringend mails de deur uit. Dus beloof ik dat er volgende week een beestig dierenkaartje verschijnt... 
Deze week moeten jullie tevreden zijn met mijn sneeuwmankaart. Dit is nummer vier uit een serie van vijf kaarten. En ik maakte er van elk 6. Ze waren graag gezien en gekozen op onze kerstmarkten in december. De overgebleven heb ik rondgestuurd maar weet niet meer naar wie. Misschien heeft iemand van jullie er wel eentje ontvangen... Ik vond deze alvast leuk om te maken. Vind het papier er ook zo mooi bij staan... 



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

ja soms moet je keuzes maken, maar wat een schattig kaartje heb je vandaag om te laten zien met het het schattige sneeuwmannetje, ik had hem niet willen missen
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart met leuke sneeuwman.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een leukerd deze schud sneeuwpop...
Nog tijd genoeg voor een diertje uit de kerststal.
Gezellig dat je weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

GerJanne zei

Dat snap ik, dat ze snel verkocht waren! Zulke leuke kaarten. Leuk papier, ligt hier ook nog...

Kaartenkraam zei

Deze schudkaart is ook erg leuk dus ik begrijp wel dat ze goed verkochten.

groetjes van Ank

Jantine zei

Wat een vrolijke kerstkaart, Nancy! En zo gaat het vaak met voornemens, in de praktijk zijn ze niet altijd te volbrengen...gelukkig heb je nog de tijd om aan de uitdaging mee te doen!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Wat een super gezellige schudkaart met de sneeuwpop. Erg mooi ,maar je hebt hem niet naar mij gestuurd.Veel succes gewenst met je drukke werkzaamheden.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk deze mooie schudkaart met gezellige sneeuwpop Nancy. Misschien dat het volgende week wel lukt met een dier en je mag elke dag linken hoor ;)
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel leuk deze schudkaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Schitterend schudkaartje met de gezellige sneeuwman , heb hem ook nog niet klaar hoor. Hier kwamen ook wat andere kaarten tussendoor.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Heel mooi je kaartje deze week. alles past heel mooi bij elkaar.
Groetjes en fijn weekend,
Laurette

Nancy Soetaert zei

schudkaarten zijn altijd leuk, en dit is ook weer een hele mooie! Mooi papier, toffe kleuren, ...
Groetjes en fijn weekend straks
Nancy 52WTC

Yvonne zei

Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt, heel leuk gedaan.

Groetjes, Yvonne.