analytics

maandag 19 februari 2024

winterkaart voor Mila die 14 werd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze zat vol theater. Vrijdagmiddag mocht ik naar de première van een varieté-show. Die was best mooi, leuk en afwisselend. Ik was er op uitnodiging omdat ik hier onrechtstreeks bij geholpen had. 
Diezelfde avond gingen we in ons theater ook in première met onze nieuwe jeugdproductie: 'De meisjes van Madonna'. We speelden vrijdag en zaterdag en het was een succes. Er volgen nog enkele weekends. 
Zaterdag en zondag maakte ik toch nog wat kaarten en zo blijf ik toch op schema voor mijn bestellingen. 

Vandaag laat ik jullie nog een winterse verjaardagskaart zien. Ik maakte ze voor Mila die 14 werd. De naam en cijfers zijn in doorzichtig glitterfolie. Ik sneed ze uit een stickervel dat ik zo op de kaart kon kleven. Mooi effect wel, maar niet zo duidelijk op de foto te zien. 



 

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk, gezellig kaartje werd het zo ! mooi gedaan
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met de schattige sneeuwpopjes wat gaaf dat schudmateriaal in hun buikjes, leuke andere details heb je gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Tof sneeuwpoppen op je kaart! Liefs Anita

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat een mooi modelletje! Super top hoor! Groetjes Marijke

Claudia's kaartjes zei

Wow....wat een gave kaart....prachtig!
Stunning!!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

!neke zei

Wat een leukerd !!!
Die buikjes top !
En die glitterfolie is ook gaaf !
groeten Ineke

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en wat heb je de sneeuwpoppen gave buikjes gegeven!
Jouw verjaardagskaart heb ik ontvangen en ik had je al een mailtje gestuurd.
Groetjes, Caroline

marian zei

Wat een grappige verjaardagskaart met de sneeuwpoppen met de leuk gevulde buikjes.
En genoten van het theaterweekend las ik.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel leuk die buikjes van de sneeuwmannen. EN wat gaaf dat de voorstelling zo goed ontvangen wordt!